וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לקיין הייתה מוטיבציה גדולה יותר אחרי הדרבי הקודם"

23.5.2019 / 23:15

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהשחקן שלו אחרי ה-67:89 מול הפועל תל אביב. פרנקו: "אנחנו בנינו את הטירוף שלהם בהתחלה"

ONE

הדרבי התל אביבי הראשון בסדרת רבע גמר פלייאוף 2018/19 נערך הערב (חמישי) ונגמר ב-67:89 נינוח מאוד של הצהובים, שעלו ל-0:1 בסדרה. דיאנדרה קיין הוביל את רשימת הקלעים של הצהובים עם 15 נקודות, טאריק בלאק סיים עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 חסימות. אצל האדומים ג'רל מקניל בלט עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים כשתומר גינת רושם עוד משחק טוב עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, אבל גם מסיים את המשחק בעבירה חמישית 4:42 דקות לסיום המשחק.

בסיום המשחק עצרה המשטרה אוהד של הפועל תל אביב שנראה במצלמות האבטחה של יד אליהו כשהוא זורק חפץ מפלסטיק לעבר הפרקט לפני תחילת ההתמודדות. במשטרה החליטו שלא לעלות ליציע כדי למנוע מהומה ובמקום זה עצרו את אותו אוהד ביציאה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 67:89 את הפועל תל אביב ועלתה ל-0:1 בסדרת רבע הגמר
הפועל ירושלים הביסה 68:85 את הפועל באר שבע וגם היא ב-0:1 בסדרה שלה
עודד קטש החמיא לבר טימור אחרי הניצחון של הפועל ירושלים

יאניס ספרופולוס מאמן מבכי תל אביב. לירון מולדובן
היה מרוצה מאוד. ספרופולוס/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר: "היה לנו משחק נהדר, אף פעם לא קל בדרבי, אבל שיחקנו טוב מאוד. אני שמח מאוד מהפוקוס שלנו, איך ששיחקנו בהגנה ומהצורה שבה פתחנו את המשחק ועצרנו אותם על 11 נקודות ברבע הראשון. במהלך המשחק הפועל הגיבה, במיוחד בתחילת המחצית השנייה, והורידה את ההפרש ל-5, אבל ברגע הזה הראינו הרבה אופי ופתחנו שוב פער. ברבע האחרון עצרנו אותם שוב על 12 נקודות.

"הגיע לנו לנצח והמספרים היום אומרים את האמת - חמישה שחקנים בספרות כפולות, 21 אסיסטים מול 8 איבודים, משחק התקפי והגנתי נהדר. כל מה שניסינו לעשות, עשינו טוב, והגיע לנו לנצח. אנחנו לא יכולים לחגוג, זו סדרה של משחקים, ולא משנה בכמה ניצחנו, 22 הפרש או נקודה, הדבר החשוב זה שאנחנו מובילים 0-1 והלחץ עובר אליהם. אנחנו צריכים להשאר צנועים ובפוקוס, כי אנחנו יודעים איזו אווירה תהיה.

"הרגעתי את השחקנים כשהפועל צמצמה את הפער ל-5. לפעמים בשלב הזה אתה משחק לפי האינסטינקטים. עשינו עבודה טובה מאוד מבחינה הגנתית בדקות האלה. לדיאנדרה קיין הייתה מוטיבציה גדולה יותר, עם כל מה שקרה במשחק הקודם, העונש שלו היה הוגן, הייתה לו חוויה לא טובה. טאריק היה ממש חיה בתחילת המשחק, עצר את היריבה עם הנוכחות והחסימות שלו. הפתיחה שלו הייתה לא רגילה. הוא שחקן שאנחנו רוצים שיישאר, יש עוד שחקנים שנרצה שיישארו, אבל אני אדבר על זה רק בסיום העונה".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר אחרי המשחק: "המשחק הזה נגמר, וזו סדרה, ובסדרה כל משחק יכול להתפתח אחרת. אנחנו בנינו את האטרף הזה של מכבי בהתחלה, הם הרגישו שהם באים למשחק שיכול לברוח להם בגלל שני המשחקים האחרונים מולנו. לא נכנסנו למשחק הזה נכון. זה לא היה משחק של 20 הפרש, זה משחק של 12-10 הפרש.

"זה הרגיש כמו משחק שאנחנו מגיעים לחד ספרתי ולא מצליחים להיות עקביים. היו לנו יותר מדי איבודים במעבר במצבים האלה. לא נבוא בטענות לאף אחד, התפתח משחק כמו שהוא התפתח, ניקח את זה הלאה למשחק הבא, יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות יותר טוב במשחק הבא. טאריק בלאק ואלכס טיוס ניסו לחסום כל דבר, זה המשחק שלהם. בסוף אתה צריך לדאוג שהשחקן שלהם שנשאר לבד יקבל את הכדור. דווקא מהמצבים שמכבי מתלהבים מהחסימות, להעיף את הכדורים החוצה והיינו מקבלים נקודות יותר קלות. קרו פה הרבה דברים שלא מאפיינים אותנו. יש פה הרבה שחקנים שיודעים ויכולים לעשות יותר טוב, והם יעשו יותר טוב במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully