וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לגאנס עשויה לרכוש את ראיקוביץ', יאניוטיס סגר

23.5.2019 / 19:24

השוער הסרבי, שמחזיק גם בהצעות מצרפת, עשוי להצטרף לקבוצה מלה ליגה שמוכנה לשלם כ-3 מיליון יורו לצהובים. ברגע שמכירתו תושלם, מכבי תל אביב תודיע רשמית על צירופו של השוער היווני

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד, תרגום: שירן טוהר חלפון

בווידאו: ז'איר אמאדור בראיון

פרדראג ראיקוביץ', שכבר עזב את ישראל עוד לפני מחזור הסיום של ליגת העל, עשוי לשחק בעונה הבאה בלגאנס הספרדית. הקבוצה מהליגה הספרדית הבכירה עוקבת אחר השוער הסרבי זה כחודש ועשויה לרכוש את כרטיסו ממכבי תל אביב תמורת כ-3 מיליון יורו. בלגאנס המתינו באחרונה עד שהוחלט כי ראיקוביץ' הוא אחד מבין שלושת השוערים שהם רוצים, והעסקה עשויה להתקדם תוך זמן קצר. יחד עם זאת, לראיקוביץ' יש עדיין הצעות מצרפת וסוכנו בוחן את האפשרות הטובה ביותר עבורו.

השוער הראשון של לגאנס הוא איבן (פיצ'ו) קוויאר הוותיק שמסיים את חוזהו וכבר סיכם בוויאדוליד. שוער המשנה אנדריי לונין אמור לחזור לריאל מדריד אחרי עונת השאלה, אבל בלגאנס עושים מאמץ להשאירו וצריכים לקבל החלטה גם לגבי השוער השלישי אנדרס פרייטו שהגיע בינואר ממלאגה ויהיה ללא חוזה בחודש הבא.

עוד בנושא:
ולאדן איביץ': "מי שלא מאמין שמכבי תל אביב מתאימה לאלופות, לא יהיה איתי"
מכבי תל אביב מנסה לצרף את חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם
ל"ה ליגה: דירוג 35 המאמנים ב-2018/19

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. דני מרון
ספרד או צרפת? פרדראג ראיקוביץ'/דני מרון

ברגע שמכירת ראיקוביץ' תתבצע, תודיע מכבי תל אביב רשמית על השוער היווני אנדראס יאניוטיס שכבר סגר את כל תנאיו במועדון, בחוזה רב-שנתי. יאניוטיס בן ה-26 משתייך לאולימפיאקוס מ-2012, אבל בשנים שחלפו מאז הושאל לכמה קבוצות. בעונה שעברה הוא לבש את מדי אטרומיטוס המפתיעה והפך לאחד מהשוערים המובילים בליגה, תוך שהוא רושם גם שתי הופעות ראשונות בנבחרת יוון. בזכות היכולת שלו אולימפיאקוס החליטה להשאיר אותו בקבוצה בעונה הנוכחית, בה הוא רשם 13 הופעות בכל המסגרות (7 בליגה) ושמר על רשת נקייה בשישה משחקים. אבל החל מהרגע שהבינו בקבוצה כי אין בכוונתו להאריך חוזה, הוא יצא מההרכב, סיים את 2018 על הספסל ובכל משחקיה של אולימפיאקוס ב-2019 כבר לא היה בסגל.

מוקדם יותר עדכנה מכבי תל אביב כי עומר אצילי עבר בהצלחה ניתוח לתיקון בקע מפשעתי אצל ד"ר אולריקה מושאוויק במרפאתה במינכן. הקשר התאושש מהניתוח ועם חזרתו ארצה צפוי להתחיל בהליך שיקום של כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully