וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מי שלא מאמין שמכבי תל אביב מתאימה לאלופות, לא יהיה איתי"

22.5.2019 / 17:50

מאמן הצהובים דיבר על המטרות לעונה הבאה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת: "השחקנים צריכים להאמין בכוח שלהם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות מהמשחק בין בית"ר ירושלים לאתלטיקו מדריד

מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת הקרובה. האלופה תנעל את העונה הגדולה שלה מול אלופת שלוש השנים הקודמות ללא פרדראג ראיקוביץ', ששוחרר לחופשה מוקדמת וללא שרן ייני ששוחרר מהאימונים ולמעשה סיים את העונה כדי להעניק לו מנוחה קצרה לפני שהוא יוצא למשחקי הנבחרת.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר: "שחקן שלא מאמין שמכבי מתאימה לליגת האלופות, לא יכול להיות איתי. עדיף שלא תגידו לי מי השחקנים שאמרו לכם שמכבי לא שייכת לליגת האלופות. היו בליגת האלופות קבוצות פחות טובות ממכבי תל אביב. הכול מתחיל בראש והשחקנים צריכים להאמין בכוח שלהם.

"יש לנו בעונה הבאה מה לעשות. לא הצלחנו העונה באירופה ולא לקחנו את הגביע ולכן יש לנו מספיק מטרות לעונה הבאה". לגבי דניאל טננבאום: "הוא התקדם והשתפר. אחרי המשחק בשבת נחליט אם הוא ישאר השוער השני שלנו בעונה הבאה". בהקשר של ליגת האלופות וחוסר האמונה של חלק מהשחקנים הוא אמר עוד: "אני אוהב ווינרים ולא לוזרים. לוזרים לא יכולים להיות איתי במכבי תל אביב".

הרצון הוא לנצח כמובן, חונכנו מגיל צעיר שכל משחק הוא חשוב. ניתן 100% ואני מקווה שנשמח בסוף. אני מאמין ומקווה שאקבל זימון לנבחרת, אני חושב שמגיע לי".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
"יש לנו מטרות לעונה הבאה". איביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully