וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 84:95 את הפועל חולון ועלתה ל-0:1

קורי וולדן המצוין נפצע ברבע הרביעי ופונה לבית החולים, בלעדיו לא היה לקבוצה של דן שמיר מה למכור והכתומים גנבו את הביתיות בתום משחק מצוין שלהם. קמרון לונג בלט אצל המנצחת עם 23 נקודות, גם עוז בלייזר היה טוב. גם שון ג'ונס נפצע בחולון

ONE

מכבי ראשון לציון סיפקה היום (שישי) את אחת מתצוגות השיא שלה בחודשים האחרונים ואולי בכלל לאורך העונה ההפכפכה הזו שעוברת עליה. הכתומים, שסיימו את העונה הסדירה במקום השישי רק בזכות ניצחון בדקה האחרונה במחזור הסיום, גנבו את הביתיות מהפועל חולון עם 84:95 מרשים מאוד בחולון. הקבוצה של גיא גודס הייתה עדיפה על פני חולון לאורך כל שלבי המשחק והציגה משחק קבוצתי יפה לעין, מהיר וחד, שהשאיר אותה ביתרון משמעותי ממש מסוף הרבע הראשון. קמרון לונג,, עוז בלייזר ודרל מונרו הניעו את הכדור, יצרו מצבי קליעה ועשו דברים יפים. אצל המארחת קורי וולדן היה מעולה עם 21 נקודות כבר במחצית הראשונה וגם שון ג'ונס היה טוב מאוד עם 13 נקודות ו-15 ריבאונדים. אלא שלרוע מזלה של חולון שני השחקנים המצוינים הללו נפצעו במהלך הרבע האחרון. וולדן נפגע במותן, לא היה מסוגל לעמוד ופונה לבית החולים על כיסא גלגלים. ג'ונס גם סבל מכאבים ולא הצליח לחזור לשחק. בלעדיהם יהיה לדן שמיר קשה מאוד לאלתר משהו שיוציא אותו מהסדרה הזו עם כרטיס לפיינל פור.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: רביב לימונד צפוי להישאר גם בעונה הבאה
ספרופולוס הזהיר מחגיגות, הפועל תל אביב מאמינה: "שלא יתכוננו לסדרה קצרה"
פלייאוף ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 67:89 את הפועל תל אביב

קורי וולדן שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
כואב הלב על וולדן/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם קצב מהיר מאוד כשאחרי פחות מחמש דקות זה 12:15 לחולון ודרל מונרו - שקלע כבר 7 נקודות - מבצע עבירה שנייה מוקדמת. צרה גדולה לגיא גודס. ראשון נכנסה חזק לעניינים ורצה 4:18 בדרך ליתרון 22:30. שלשה של אטקינס נעלה את הרבע ב-25:30 לראשון לציון.

הכתומים נראו נהדר בפתיחת הרבע השני עם 3:8 וברחו ל-28:38 כשמונרו ולונג מובילים את החגיגה. דן שמיר הזעיק פסק זמן. חולוניה נשארה בעניינים בעיקר בזכות קורי וולדן, שהפציץ 19 נקודות, כולל 5 מ-6 לשלוש, ואחרי נקודות של עמית שמחון זה 41:46 לאורחת. בסופו של דבר המחצית ננעלה ב-46:49 כתום אחרי שלשה של עוז בלייזר מהפינה.

ראשון לציון פתחה טוב מאוד את הרבע השלישי עם 3:10 בזכות מונרו ולונג והשוותה את היתרון הגדול ביותר שהיה לה במשחק - 10 הפרש - עם 49:59. ראשון נעלה רבע שלישי פנטסטי של 15:26 עם שתי שלשות של אדם אריאל ובתום 30 דקות של כדורסל זה 61:75 לזכותה.

הרבע האחרון נפתח בצורה מדאיגה מאוד מבחינת חולון, ולאו דווקא בגלל סיבות מקצועיות. ה-כוכב שלה קורי וולדן ספג חבטה ונראה סובל מכאבים קשים מאוד במותן כשהוא מתקשה לעמוד ומקבל טיפול. בנוסף לכך, גם שון ג'ונס המצוין נפצע וקיבל טיפולים שמנעו ממנו לחזור לשחק ומשם היה ברור שחולון כבר לא תחזור. בסופו של דבר מכבי ראשון לציון עם ניצחון חוץ גדול, 84:95 בחולון.

עוד באותו נושא

פלייאוף ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 67:89 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
קורי וולדן שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
וולדן בתצוגה נהדרת/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 24, סקוטי ריינולדס 16 (7 מ-7 מהשדה), שון ג'ונס 13 ו-15 ריבאונדים, דקוואן ג'ונס 11, דריון אטקינס 10, עמית שמחון 6 (1 מ-6 מהשדה), איגור קולשוב 2 (1 מ-10 מהשדה), שלומי הרוש 2 ו-6 אסיסטים. רועי הובר שותף (דקה) ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 23, דריל מונרו 17, אלכס המילטון 11 ו-7 אסיסטים, עוז בלייזר 11, נמרוד טישמן 11, אדם אריאל 10, דיימון סימפסון 8, איתי שגב 4. נועם דוברת שותף (דקה) ולא קלע.

שון ג'ונס שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
שון ג'ונס הכואב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully