וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "הלחץ על מכבי חיפה, היא חייבת להגיע לאירופה"

23.5.2019 / 9:06

מכבי נתניה נערכת למשחק המכריע בשבת, דראפיץ': "כשהקבוצה שלי נהנית, היא מסוכנת. לא יודע אם אנחנו מוכנים לאירופה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: סקציה נס ציונה חוגגת עלייה לליגת העל

מכבי נתניה ממשיכה להתכונן למשחק המכריע נגד מכבי חיפה ביום שבת (20:00) והיום (חמישי) ערך המאמן סלובודן דראפיץ' מסיבת עיתונאים. הצהובים יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון, תשאיר אותם בלי כרטיס לאירופה, כשמנגד, שלוש נקודות ביתיות עשויות להעניק להם את המקום השני היוקרתי וכמובן יבטיחו השתתפות במוקדמות הליגה האירופית

על המשחק בשבת: "זה משחק מאוד חשוב לדרך. אני לא יודע אם אנחנו עדיין מוכנים לאירופה, אבל אין ספק שאנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק העונה בטבלה. מכבי חיפה מגיעה יותר בלחץ. היא חייבת אירופה, זה מועדון שמשקיע הרבה כסף, מועדון שרוצה להגיע לשם. אנחנו רוצים לשחק כדורגל. כשהקבוצה שלי נהנית, היא מאוד מסוכנת".

על גמר גביע המדינה: "אנחנו מאוד מאוכזבים, רצינו לזכות בגביע ולסיים במקום השני. לא הסתובבתי ברחוב אחרי גמר הגביע. היו הרבה פרצופים מאוכזבים, ילדים בוכים, קשה לראות את זה, אבל זה יעבור ובעוד שבוע-שבועיים נסתכל על העונה הזו ונראה שהיא הכי טובה בשנים האחרונות. עזבו שחקנים, המועדון הרוויח עליהם כסף, התחלנו לבנות את הקבוצה מחדש אחרי חמישה מחזורים ולמרות הקשיים עשינו עונה פנטסטית".

על העונה הבאה: "קשה להגיד מה יהיה עם הסגל, בכל יום יכולות להיות הפתעות. לבצ'יראי יש חוזה, הוא יהיה איתנו עוד שנה ואנחנו במו"מ לחתימה לעוד שנתיים. יש גם מו"מ עם הויבאך על חוזה לעוד שנתיים ואנחנו מחפשים בלם במקום ורגוץ' שעוזב לקפריסין. לעלי מוחמד אין הצעות ואני מקווה שהוא יישאר, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים להפתעות. בכל מקרה, אנחנו לא רוצים לעשות מהפכה, אלא לעשות דברים נקודתיים. הסגל די קצר, חסרים עוד שחקן או שניים".

עוד בנושא:

גיא חיימוב ייעדר מהמשחק נגד מכבי נתניה, חבשי כשיר
הפועל באר שבע מגלה עניין בספורי, בן בסט צפוי לעזוב
חוגג החליט: היציע המזרחי יהיה פתוח לחברי 'בית"ריסט' בלבד

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. דני מרון
"לא הסתובבתי ברחוב אחרי גמר הגביע". דראפיץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully