וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא חיימוב צפוי להיעדר מהמשחק נגד מכבי נתניה

22.5.2019 / 13:49

עומרי גלזר יחליף את השוער הפצוע, עאיד חבשי כשיר למשחק המכריע. בוזגלו הוצע, ההחלטה לגביו תתקבל אחרי ההתמודדות

צילום ועריכה: קובי אליהו

שוערה של מכבי חיפה, גיא חיימוב, צפוי להיעדר מהמשחק המכריע נגד מכבי נתניה ביום שבת. חיימוב סובל ממתיחה חזקה בשריר הכתף ולמרות שינסה להכשיר את עצמו, בקבוצה אמרו שהסיכוי לכך הוא כמעט אפסי. מי שיפתח בין הקורות יהיה עומרי גלזר. בניגוד לחיימוב, הבלם עאיד חבשי יהיה כשיר לאחר שהתברר שהוא לא סובל ממתיחה או קרע בשריר.

המאמן מרקו בלבול עדיין לא החליט עם איזה מערך לעלות נגד מכבי נתניה, אבל נראה שהחלוץ ירדן שועה יקבל את חולצת ההרכב. לירוקים תספיק תוצאת תיקו כדי להבטיח את מקומם במוקדמות הליגה האירופית, אבל הפסד יותיר להם סיכוי קטן מאוד והם יהיו צריכים לקוות שהפועל באר שבע תפסיד למכבי תל אביב בתוצאה גבוהה.

בעקבות ההיעדרויות הצפויות של תומר חמד ומונס דאבור ממשחקי נבחרת ישראל נגד לטביה ופולין, המאמן אנדי הרצוג שוקל לזמן את שון וייסמן לסגל. היום יחגגו השחקנים בחתונתו של החלוץ הצעיר.

בימים האחרונים הציע גורם חיצוני למכבי חיפה לצרף בחזרה את מאור בוזגלו והעביר מסר - לטענתו מסביבת הקשר - שהוא מעוניין לשוב. בחיפה יקבלו החלטה סופית בעניין לאחר המשחק נגד מכבי נתניה. במקביל, בחיפה מעוניינים לצרף גם את רמזי ספורי וממשיכים להמתין לטאלב טואטחה ובירם כיאל.

שוער מכבי חיפה עומרי גלזר. אדריאן הרבשטיין
חוזר למשחק האחרון של העונה. גלזר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully