וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של איקר קסיאס חשפה: "אני מתמודדת עם סרטן השחלות"

פחות משלושה שבועות אחרי אירוע הלב שעבר השוער הספרדי, עיתונאית הספורט שרה קרבונרו גילתה כי עברה ניתוח להסרת גידול ממאיר: "לא התאוששנו מהלם אחד, והחיים הפתיעו אותנו פעם נוספת"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: איקר קסיאס בבית החולים

כשלושה שבועות לאחר אירוע הלב שעבר השוער איקר קסיאס ובעקבותיו אושפז בבית החולים לארבעה ימים, הודיעה הערב (שלישי) רעייתו שרה קרבונרו כי היא מתמודדת עם סרטן השחלות. "כשאנחנו עדיין לא התאוששנו מהלם אחד, החיים הפתיעו אותנו פעם נוספת", כתבה עיתונאית הספורט בחשבון האינסטגרם שלה. "הפעם זאת אני".

עוד בנושא:
איקר קסיאס צפוי להודיע על פרישה מכדורגל בימים הקרובים
"קריירת המשחק של איקר קסיאס הסתיימה, הוא לא יכול לשחק כדורגל"
איקר קסיאס שוחרר מבית החולים: "מודה לכל מי שדאג לי"

שרה קרבונרו אשתו של איקר קסיאס. GettyImages
"הפעם זאת אני". שרה קרבונרו/GettyImages

קרבונרו הוסיפה: "לפני כמה ימים, במהלך בדיקה, הרופאים זיהו גידול ממאיר בשחלות ובעקבותיו עברתי ניתוח. הכול עבר בצורה טובה ולמזלי תפסנו את זה בזמן, אבל עדיין מצפים לי כמה חודשי מאבק בהם אקבל טיפול. אני רגועה ובטוחה שהכול יהיה בסדר. אני יודעת שהדרך תהיה קשה, אבל גם שיהיה לה סוף טוב. יש לי את תמיכת המשפחה והחברים, וצוות רפואי נהדר. אנצל את הרגע הזה כדי לבקש מהקולגות שלי בעיתונות להפגין את אותו כבוד והבנה שהם תמיד הפגינו כלפיי, במיוחד בזמנים הקשים והרגישים האלה עבורי ועבור משפחתי".

קרבונרו בת ה-35 ארגנה אמש את מסיבת יום ההולדת ה-38 של בעלה, שוער פורטו בארבע השנים האחרונות ולפני כן בריאל מדריד ונבחרת ספרד, לפני שבישרה לעוקביה ברשתות החברתיות על המחלה. לבני הזוג יש שני ילדים.

איקר קסיאס שוער פורטו עם אשתו שרה קרבונרו וילדיהם. GettyImages
"יש לי את תמיכת המשפחה". שרה קרבונרו עם איקר קסיאס וילדיהם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully