וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס צפוי להודיע על פרישה מכדורגל בימים הקרובים

שוער פורטו, שיחגוג 38 בעוד שלושה ימים, רוצה לשים סוף לשמועות בנוגע לעתידו. הנשיא דה קוסטה הבטיח: "הוא יישאר במועדון"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם איקר קסיאס תולה את הכפפות? העיתון הפורטוגלי "אויוגו" מדווח היום (שישי) שהשוער הספרדי של פורטו, שחווה אירוע לב באימון הקבוצה ועבר צנתור לב בתחילת החודש, ערך סבב שיחות עם מומחים ובסיומו הבין שהוא ייאלץ לפרוש מכדורגל באופן מיידי. המשמעות: הוא צפוי להודיע על סיום הקריירה שלו כבר בימים הקרובים. קסיאס, שיחגוג 38 בעוד שלושה ימים, סיפר למקורביו שהוא רוצה לשים סוף לשמועות בנוגע לעתידו על מנת לאפשר לפורטו למצוא לו מחליף בין הקורות כמה שיותר מהר.

הספרדי חתם במרץ האחרון על חוזה חדש בפורטו שאמור היה להשאירו במועדון עד גיל 40, אבל סביר להניח שזה לא יקרה. נשיא פורטו, פינטו דה קוסטה, דיבר על האפשרות שקסיאס יודיע על פרישה והבטיח שהוא יקבל תפקיד במועדון אם זה אכן יקרה: "יש לו עדיין חוזה, וגם אם הוא לא יוכל לשחק כדורגל, אנחנו עדיין רוצים אותו כחלק מהמועדון. לא רק עד תום החוזה, איקר הוא מסוג האנשים שתמיד יהיה להם מקום בפורטו".

קסיאס, שוער נבחרת ספרד וריאל מדריד לשעבר, נחשב לאחד מהשוערים הגדולים בדורו. הוא התחיל את הקריירה במחלקת הנוער של ריאל מדריד, ועלה לקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס בשנת 1999. מאז, ערך לא פחות מ-725 הופעות במדי קבוצות בכל המסגרות ועזב בדמעות בתום עונת 2014/15, אז חתם בפורטו הפורטוגלית במדיה הוא משחק עד היום. 'סן איקר' רשם גם 167 הופעות בנבחרת ספרד, איתה זכה במונדיאל (2010) ובשתי אליפויות אירופה (2008 ו-2012). עם ריאל מדריד קסיאס זכה בכל תואר אפשרי: אליפויות, גביעים, אליפות העולם לקבוצות וכמובן ליגת האלופות.

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
צפוי לפרוש בימים הקרובים. איקר קסיאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully