וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס משוכנעת שתצליח לשכנע את אנתוני דייויס להישאר

בחירתו הצפויה של זאיון וויליאמסון בדראפט שינתה את מאזני הכוחות, לצערם של הניקס והלייקרס. דייויד גריפין: "אנחנו מאוד אופטימיים"

עריכת וידאו: מתן חדד

הניצחון הגדול בהגרלת הלוטרי ככל הנראה שינה את גורלה של ניו אורלינס, ובו בזמן אולי גם את גורלן של מספר קבוצות אחרות ב-NBA. הגעתו הצפויה של זאיון וויליאמסון לפליקנס בדראפט שיתקיים בחודש הבא ככל הנראה תגרום להנהלה החדשה לנסות ולהשאיר את אנתוני דייויס, לצערן הרב של ניו יורק, לוס אנג'לס לייקרס, בוסטון ומספר קבוצות אחרות.

"כנראה שניפגש בקרוב בלוס אנג'לס פנים אל פנים ונדבר על מה חשוב לנו, זה יהיה הצעד הבא", אמר דייויד גריפין, הנשיא החדש לענייני כדורסל של הפליקנס. "אנחנו מאוד אופטימיים בהתבסס בשיחות שהיו לנו עם ריץ' פול סוכנו ועם יתר האנשים שמכירים אותו".

עד קבלת הבחירה הראשונה בדראפט, נדמה היה שניו אורלינס תעביר את הקיץ הזה בחיפוש אחר הטרייד המשתלם ביותר על דייויס. כעת, גם אם לא תצליח לשכנעו לחתום על חוזה חדש בחודשים הקרובים (שכן יהיה שחקן חופשי בקיץ 2020), היא לא תוותר כל כך מהר. "אנחנו מלאי ביטחון בסיטואציה הטובה שיש לנו להציע לו", הוסיף הג'נרל מנג'ר של קליבלנד לשעבר, שכבר עבד עם שחקן נוסף של ריץ' פול - לברון ג'יימס. "אם העניין הוא לנצח, אנחנו יוצרים את הסביבה הנכונה לאנתוני, ולכל שחקן-על, להיות חלק ממנה. אנחנו מקווים שזה יהיה תהליך שיעבוד בכוחות עצמו, ואנתוני יהיה רק חלק ממנו".

עוד בנושא:

לוקה דונצ'יץ' וטריי יאנג מובילים את חמישיית הרוקיז של העונה
האחות החורגת: אחרי שנים של הכנות, מילווקי מתקרבת למפגש עם גולדן סטייט
גולדן סטייט שוב בגמר: המחווה של האחים קרי, ה"דיבורים" על קווין דוראנט

על השמועות לפיהן וויליאמסון לא ירצה לשחק בניו אורלינס אמר גריפין: "אני חושב שזה לא נכון. נפגשנו עם כמה שחקנים שלדעתנו יכולים להיבחר ראשונים. אני ואלווין ג'נטרי נפגשנו עם זאיון והוריו בלילה של הלוטרי, ודיברנו גם עם ג'ה מורנט. כל אחד מהם נשמע מאוד נלהב להצטרף אלינו בניו אורלינס".

על פי העיתונאי האמריקאי כריס ברוסארד, כדאי לקחת גם את ברוקלין כמועמדת לנסות ולהרכיב טרייד על דייויס. "הם יילכו עליו יותר חזק מכל קבוצה אחרת", טען, והציע חבילה שתתבסס על דיאנג'לו ראסל, ג'ארט אלן ובחירות 17 ו-27: "החלום של ברוקלין הוא לצוות את דייויס ביחד עם קיירי אירווינג. הם ינסו לצרף את AD רק אם יצליחו להשיג את קיירי, כי ככה יצליחו להחתים מחדש את דייויס. קיירי גדל כאוהד של הנטס, הוא גדל בג'רזי".

עוד באותו נושא

לוקה דונצ'יץ' וטריי יאנג מובילים את חמישיית הרוקיז של העונה

לכתבה המלאה
שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. רויטרס
השמועות לא פוסקות. דייויס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully