וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: "דיוויד בלאט ממש לא מרוצה מהמצב, אבל ימשיך באולימפיאקוס"

הישראלי לא צפוי לעמוד על הקווים במשחקי הליגה השנייה, בתקשורת דווח: הסגל דווקא עשוי להתחזק, פנייה נעשתה לנוריס קול

one

בווידאו: תקציר המפגש של הפועל ירושלים עם הפועל תל אביב

כצפוי, אולימפיאקוס לא הופיעה אמש (שני) למשחק רבע גמר הפלייאוף ביוון מול פנאתינייקוס, ונענשה בהפסד טכני בהורדת ליגה. בכך הגיעה לסיומה סאגה שנמשכה כשלושה חודשים, ובסופה הפסידו האדומים מפיראוס לראשי הליגה היוונית.

כעת עוסקים כלי התקשורת ביוון במה שמצפה לאולימפיאקוס בעונה הבאה. כיצד תשפיע הדרמה על דיוויד בלאט והסגל האדום? עדיין לא ברור. "אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, לבלאט יש חוזה והוא הבהיר שהוא תומך בצעדים שנוקטת הקבוצה, אבל הוא ממש לא מרוצה מהמצב", נכתב ביוון. "אולימפיאקוס מתכננת לבנות סגל עוד יותר חזק, בתקציב לא פחות גבוה מהעונה, אם כי שכר חלק מהשחקנים המקומיים עשוי להיות מקוצץ. בלאט ישוחח עם ההנהלה כדי להבין מי מהשחקנים יישאר ומי יעזוב". עם שני שחקנים כבר נוצר קשר: אקס מכבי תל אביב נוריס קול, וג'רמי אוואנס, אותו אימן בלאט בדרושאפקה.

בלאט עצמו לא אמור לעמוד על הקווים במשחקי הליגה השנייה בעונה הבאה, אליה ככל הנראה תעלה אולימפיאקוס עם קבוצת נוער מחוזקת. במקומו יוצב מאמן אחר, כשהישראלי ימשיך בתפקידו במשחקי היורוליג ובמשחקי הליגה האדריאטית, אם וכאשר תצטרף קבוצתו למפעל. בסוף השבוע אמורה להיערך פגישה בין כל ראשי קבוצות הליגה, ובה יחליטו האם לאשר את הצטרפות קבוצת הפאר היוונית.

עוד בנושא:

"דני אבדיה ישחק בלי בעיות בכל עמדה ב-NBA, מרכז ועד פאוור פורוורד"
האיש שהזכיר לקטש את עצמו: דגן יבזורי צפוי לפרוש מכדורסל
ספרופולוס: "מקווה לסדרה שקטה". לימונד: "המפתח שלנו זה האנרגיות"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. GettyImages
חוסר ודאות. בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully