וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עוד קאמבק במחצית השנייה: גולדן סטייט עלתה ל-0:3 על פורטלנד

בדרך הבטוחה לגמר חמישי ברצף: הווריירס סיפקו העתק מושלם של משחק 2, חזרו ממינוס 18 וניצחו 99:110 בזכות 36 נקודות של קרי וטריפל דאבל של גרין. לילארד ומקולום איכזבו

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט עם רגל וחצי בגמר ה-NBA. האלופה עלתה הלילה (בין שבת לראשון) ליתרון 0:3 בגמר המערב, אחרי שגברה 99:110 על פורטלנד במשחק דומה להפליא למפגש הקודם, בו חזרה מפיגור גדול במחצית השנייה.

עוד בנושא

מילווקי הביסה את טורונטו 103:125 ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח
גאסול לקח אחריות על ההפסד של טורונטו, איליאסובה האקס פקטור
טייריק אוואנס הושעה לשנתיים בשל שימוש בחומרים אסורים
ג'יימס הארדן, יאניס אנטטוקומפו ופול ג'ורג' מועמדים לתואר ה-MVP

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין חוגגים. GettyImages
מה השתנה, בעצם? גרין וקרי חוגגים/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
משחק חלש נוסף. לילארד על הרצפה מול קרי/AP

פורטלנד (3) - גולדן סטייט (1) 110:99 (הווריירס עלו ל-0:3 בסדרה)

מסתבר שגולדן סטייט יכולה לשחק בהילוך שני ולנצח, גם עמוק בתוך הפלייאוף. המשחק הלילה היה העתק מושלם של המשחק הקודם בו הווריירס חזרו מפיגור גדול במחצית השנייה לניצחון, עם טוויסט קטן בעלילה: הפעם, לשם שינוי, פורטלנד נתנה אפילו יותר מאשר שגולדן סטייט לקחה. נכון, דריימונד גרין נראה בשיאו, וגם סטף קרי צלף גם הלילה ללא הכרה מחוץ לקשת. אבל יותר מהכל, היתה זו המחצית השנייה האיומה של דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום שאיפשרה לאלופה להאריך את הרצף ההיסטורי ולהגיע לסדרת פלייאוף 22 ברציפות עם ניצחון חוץ. מכאן אין דרך חזרה - אף קבוצה מעולם לא מחקה פיגור 3:0 וניצחה בסדרת פלייאוף, והבלייזרס, בטח ובטח במצבם הנוכחי, לא מסוגלים לעשות זאת.

גם הפעם המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של פורטלנד, בחסות השפן ששלף טרי סטוטס מהכובע בדמותו של מאיירס לאונרד, שמיעט לשחק בפלייאוף ובסדרה, אבל הוקפץ לחמישייה על חשבון אנס קאנטר. גם הווריירס לא היו מוכנים ללאונרד, שהיה המצטיין בשורות הבלייזרס בשני הרבעים הראשונים, והיה הרוח החיה מאחורי הבריחה שלהם ברבע השני, במהלכו היתרון כבר טיפס לפלוס 18. דריימונד גרין, ששמר את הווריירס במרחק סביר יחסית במחצית הראשונה עם דומיננטיות בשני צדי המגרש, שילב להילוך גבוה יותר בפתיחת המחצית השנייה, ובחסות ההיעלמות של לילארד ומקולום ההפרש הלך וקטן. לקראת סיום הרבע השלישי המהפך הושלם עם מהלכים גדולים של סטף קרי, וכאן הגיעה נקודת השבירה של המארחת. הרבע האחרון היה גם הוא חד צדדי, כשלילארד ומקולום מנסים להתאושש ולהתעשת ללא הצלחה.

קרי שוב היה הקלע המוביל של הווריירס עם 36 (6 מ-16 מהשלוש) לצד 6 ריבאונדים, אבל המצטיין שוב היה דריימונד גרין הנהדר, שסיים עם 20 נקודות, 13 ריבאונדים, 12 אסיסטים ו-4 חטיפות. קליי תומפסון (19) היה השלישי בשורות האלופה עם ספרות כפולות בטור הנקודות, ובשורה התחתונה, האלופה במאזן 0:5 מאז הפציעה של קווין דוראנט - הישג מרשים לכל הדעות. מקולום (23, מ-20 מהשדה), לילארד (19, 5 מ-18 מהשדה) איכזבו מנגד, בזמן שהאקס פקטור מאיירס לאונרד (16) נחלש כמו יתר חבריו במחצית השנייה.

מאיירס לאונרד, פורטלנד בלייזרס. רויטרס
פתח נהדר, נחלש כמו שאר חבריו. מאיירס לאונרד/רויטרס
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. GettyImages
ניצחון חמישי רצוף מאז הפציעה של דוראנט. קרי מול לילארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully