וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי הביסה את טורונטו 103:125 ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

בניגוד למשחק הקודם הצמוד, הבאקס פתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון ושייטו בדרך לניצחון קליל ו-0:2 בסדרת הגמר. אנטטוקומפו התפוצץ עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים, איליאסובה תרם 17 מהספסל

עריכת וידאו: מתן חדד

הגמרים האזוריים בפלייאוף ה-NBA נמשכו הלילה (בין שישי לשבת) כאשר מילווקי עלתה ל-0:2 על טורונטו עם 103:125 חד צדדי והיא רחוקה שני ניצחונות מהגמר הגדול.

תוצאות הלילה:

מילווקי (1) - טורונטו (2) 103:125 (0:2 למילווקי)

יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. יאניס אנטטוקומפו חוגג/רויטרס

מילווקי (1) - טורונטו (2) 103:125 (0:2 למילווקי)

במשחק הראשון בסדרה מילווקי התקשתה מאוד והתגברה על טורונטו בזכות פיניש מצוין. הלילה קיבלנו משחק במעמד צד אחד. יאניס אנטטוקומפו פתח את המשחק עם דאנק אופייני ולאחר מכן חסימה על מארק גאסול ואותת ליריבה שמצפה לה ערב קשה, מה שאכן קרה. הבאקס טסו ל-21:35 כבר ברבע הראשון ולא הביטו לאחור. אנטטוקומפו שלט לחלוטין בצבע והתפוצץ עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים. האקס פקטור היה ארדן איליאסובה הפורוורד הטורקי שעלה מהספסל ותרם 17 לבאקס, שלא פיגרו לרגע אחד במשחק הזה.

יאניס הוביל שישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס לבאקס, שלושה מהם מהספסל שנתן תרומה נהדרת. ניקולה מירוטיץ' תרם 15 נקודות, מלקום ברוגדון 14 וג'ורג' היל 13. קוואי לאונרד תרם 31 נקודות לקנדים, שפיגרו בפער דו ספרתי במשך 39 דקות. קייל לאורי הוסיף 15 ונורמן פאוול 14, אבל זה היה רחוק מלהספיק.

מילווקי, שכזכור סיימה את הליגה במאזן הכי טוב ותהנה מיתרון ביתיות גם בגמר מול נציגת המערב, הפכה לקבוצה ה-16 בהיסטוריה שמנצחת 10 מתוך 11 המשחקים שלה בפלייאוף. רק שלוש קבוצות (הלייקרס פעמיים וגולדן סטייט) פתחו את הפלייאוף עם מאזן טוב יותר של 0:12. כעת הסדרה תעבור לקנדה כשטורונטו תארח את המשחק השלישי בעוד יומיים ותהיה חייבת לשמור על הביתיות כדי להשאיר לעצמה סיכוי קטן לנצח את הקבוצה הדורסנית של אנטטוקומפו ושות'.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
בדרך לסוויפ? אנטטוקומפו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully