וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק גאסול לקח אחריות על ההפסד של טורונטו, איליאסובה האקס פקטור

הסנטר הספרדי כבר עם 3 מ-20 בשני משחקים מול מילווקי: "שיחקתי ממש רע". הטורקי שקלע 17 מנגד: "תמיד יש מישהו אחר שמתעלה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההעברה אולי הכי מעניינת עם סגירת חלון הטריידים ב-NBA בפברואר היתה זו של מארק גאסול. בניגוד לאחיו פאו שכבר ממש בדמדומי הקריירה, מארק עבר מממפיס לטורונטו כסנטר עם רזומה מוכח ואחד השחקנים הכי טובים בליגה בעמדה שלו. אלא שגאסול לא הצליח להשתלב בראפטורס למעט כמה הבלחות כמו מול פילדלפיה בחצי גמר המזרח. הלילה גאסול קלע 1 מ-9 מהשדה בתבוסה 125:103 מול מילווקי במשחק השני בגמר המזרח ובשני המשחקים ביחד הוא כבר עם 3 מ-20. הלילה נראה שגם למאמנו ניק נרס נמאס ובמחצית השנייה הוא נתן לגאסול לשחק חמש דקות בלבד.

מארק גאסול טורונטו מול יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
כשל בהתקפה וגם בשמירה על יאניס. מארק גאסול/רויטרס

גאסול לא התחמק מהאחריות שלו לתבוסה ואמר לאחר המשחק מול מילווקי: "תחילת המשחק סימנה רעות עבורינו. לא הצלחנו להישאר בתמונה ואני לוקח אחריות מלאה על זה. שיחקתי ממש רע, וזה מה שהכריע".

גאסול החטיא את שלוש הזריקות הראשונות שלו בפתיחה וזה סייע למילווקי לעלות ל-0:9 מהיר. ניק נרס הביע סולידריות עם הספרדי כשאמר: "אני מרגיש רע עבורו. רוב הזריקות שלו נכנסו ויצאו. הוא שחקן ממש טוב, סקורר ממש טוב. הוא לקח זריקות טובות ולא הצליח לקלוע הפעם".

הספרדי היה פקטור משמעותי בהגנה על אמביד מפילדלפיה בסדרה הקודמת, אבל מאפשר לגבוהים של מילווקי לחגוג עליו ובמשחק אמש הבאקס קלעו 50 נקודות בצבע ו-28 בהתקפות מעבר.

ומה היה לגיבור הערב להגיד אחרי המשחק? יאניס אנטטוקומפו האולסטאר היווני ההירואי של הבאקס נתן עוד משחק גדול, הפעם עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים והוכיח שוב שהוא, אולי, השחקן הכי טוב בתבל כרגע. "ידעתי שהשחקנים מסתכלים עליי כמנהיג של הקבוצה", אמר יאניס בסיום, "היתה לנו הרבה אנרגיה ופתחנו פער מוקדם שעזר לנו בהמשך. היופי בקבוצה שלנו הוא שאנחנו סומכים אחד על השני".

ארסן איליאסובה, שעלה מהספסל והיה האקס פקטור עם 17 נקודות, הוסיף: "זה מה שטוב בקבוצה שלנו. יש לנו ספסל עמוק ואנחנו סומכים אחד על השני. הכתבנו את הקצב מהרגע הראשון. כולם עשו עבודה טובה, לא רק מבחינה התקפית. גם בהגנה".

עוד באותו נושא

מילווקי הביסה את טורונטו 103:125 ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully