וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "נפגשתי עם אברמוב בנוגע לקונסטנטין, הפערים גדולים"

17.5.2019 / 12:52

המנהל המקצועי הנכנס של בית"ר חשף פרטים ברדיו ירושלים: קונסטנטין ("בינתיים העסקה תקועה"), חוגג ("אולי הקשיב לאנשים הלא נכונים"), משחק הפרישה ("אוחנה התחייב לשחק") והסגל לעונה הבאה ("עוד לא ויתרתי על אף שחקן")

יוסי אבוקסיס חוגג זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה/צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שבית"ר ירושלים סיימה את העונה, היא מתפנה לעסוק אך ורק בעונה הבאה. היום (שישי) המנהל המקצועי הנכנס יוסי בניון סיפק כמה הבהרות בראיון לרדיו ירושלים.

בנוגע לשי קונסטנטין: "כרגע יש פערים בנוגע לדמי המעבר שלו. נפגשנו עם ברק אברמוב והפערים בין הצדדים גדולים. מו"מ עם השחקן והסיכום היו עוד לפני שנכנסתי לתפקיד, אבל עד שלא ייסגרו כל הפרטים בנוגע לדמי המעבר, הנושא תקוע".

בנוגע לשינויים בעונה הבאה: "כל אחד מביא את האני מאמין שלו. אנחנו נעשה כמה שינויים קטנים שיגרמו לשחקנים להרגיש שיש להם את הקרקע ואת כל התנאים כדי להצליח ולהביא את התוצאות שאנחנו מצפים. דברים קטנים כמו טלפונים וסרטונים בחדר ההלבשה, להוריד מהם רעשים ועיסוק בדברים לא נכונים. בסופו של דבר הכל זה התוצאות. בית"ר צריכה לחזור לצמרת, זה ברור".

עוד בנושא

ניר קלינגר מזהיר את בית"ר: "קשה להצליח עם מנהל מקצועי בישראל"
קלינגר: "חשוב שבית"ר ירושלים תשמור על כבודי ואני אשמור על כבודה"
מירי רגב מגיבה לג'יבריל רג'וב: "אנשים כמוהו מזהמים את הספורט"

שי קונסטנטין שחקן בני יהודה. קובי אליהו
מתרחק מבית"ר? שי קונסטנטין/קובי אליהו

על תהליך קבלת ההחלטות בינו לבין אלי אוחנה: "אני מקבל החלטות יחד עם אלי אוחנה. אני המנהל המקצועי שצריך לקבל החלטות ועושה זאת יחד איתו. עדיין לא ויתרתי על אף שחקן, נקבל את ההחלטות בשבועות הבאים. גם בנוגע למאמן, לניר קלינגר יש חוזה עד לתום העונה ובמקביל אנחנו בודקים את כל האופציות. הפלייאוף העליון עדיין משוחק, הליגה עוד לא הסתיימה, אנחנו משחקים נגד אתלטיקו. אחרי סיום העונה נתחיל לקבל החלטות. השחקנים ואנשי הצוות יידעו ראשונים, לפני שהתקשורת תדע".

על גובה התקציב: "התקציב הוא פחות או יותר כמו בעונה האחרונה. לא תהיה בעיה, חוגג רוצה יותר מכולם להצליח, הוא אחד האנשים הכי טובים שהכרתי והוא מוכן לעשות הכל כדי שבית"ר תצליח. אני יודע בוודאות שהוא הלך אחורה ונותן לי לנהל, הוא מבין שנעשו טעויות ואולי הוא הקשיב לאנשים לא נכונים וצריך לעשות דברים אחרת. אני בטוח שאני ואלי אוחנה נדע לעשות את הכי טוב עבור בית"ר ירושלים מבחינה מקצועית ולהוביל אותה לאן שהיא צריכה להיות, למרות שכל אחד יכול להיכשל".

על המטרות לעונה הבאה: "אנחנו רוצים להחזיר את בית"ר למקומות שהייתה בהם בעבר. מגיע לקהל שלה. יש קהל מדהים שדוחף ורוצה הצלחות, ונעשה הכל כדי להחזיר לו. בית"ר שווה את זה, מדובר במועדון גדול והוא צריך להיות במקום אחר. לשם אנחנו מכוונים, אבל זה לא יקרה ביום אחד".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר מזהיר את בית"ר: "קשה להצליח עם מנהל מקצועי בישראל"

לכתבה המלאה
יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
לא סוגר את הדלת בפני אף אחד מהשחקנים. בניון/מגד גוזני

על מחלקת הנוער: "הבסיס החזק של מועדון שרוצה להצליח צריך להיות מחלקת הנוער. הזניחו את המחלקה לאורך שנים והרבה כישרונות ברחו למקומות אחרים. אני אתעסק גם בזה ויחד עם אלי אוחנה נדע להביא את האנשים שילמדו את הצעירים איך לעשות ומה לעשות. נשנה מה שצריך כדי שיהיו למחלקה הזאת את התנאים להצליח ולייצר שחקנים. בירושלים ומסביב לה שחקנים בורחים למקומות אחרים ואסור שזה יקרה, נקווה מאוד שעוד כמה שנים כולם יתגאו במחלקת הנוער של בית"ר, כי זה הבסיס של המועדון הזה. ברגע שיבינו איזה שינויים נעשה ואיזה קרקע ניתן כאן לצעירים, אז הרבה שעזבו ירצו לחזור".

על משחק הפרישה עם החברים מאנגליה: "זה על סף סגירה, אני מכוון את זה לאוגוסט. אני סגרתי עם אלי אוחנה שאם יהיה חלק של שחקנים ותיקים, הוא ישחק כמה דקות. אמרתי לו שאם הוא לא מתחייב, לא יהיה משחק. המטרה היא להביא קבוצה גדולה ושחקנים ששיחקו איתי, לעשות משהו יפה ומכובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully