וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מזהיר את בית"ר: "קשה להצליח עם מנהל מקצועי בישראל"

12.5.2019 / 7:51

המאמן שצפוי לקבל הודעת פרידה מסכם עונה ושולח מסר לבניון ורוני לוי: "לא פשוט להצליח עם קונספט כזה, צריך לדעת להכיל את זה". ארבעה זרים יצורפו, "אין שחרורים מהמשחק נגד אתלטיקו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- בבית"ר מודים: "היתה עונה מיותרת, מזל שנגמרה"

- בניון מתכנן לצרף ארבעה זרים ובין שניים לשלושה ישראלים

- קלינגר מזהיר: "קשה להצליח בישראל עם מנהל מקצועי"

- במועדון מבהירים: "אין שחרורים מהמשחק נגד אתלטיקו"

seperator

1. בבית"ר מסכמים עונה "מיותרת"

בית"ר ירושלים סיימה אתמול (שבת) את העונה באווירה פסטורלית, עם ניצחון 1:2 על הפועל רעננה באיצטדיון רמת גן השומם. למרות זאת, חלק מהקהל הביע כעס על כך שהשחקנים לא ניגשו להודות להם בסיום, וייצר עוד קצת דרמה בעונה הסוערת. "זו היתה עונה מיותרת ומזל שנגמרה, אי אפשר היה לסבול את זה יותר", אמרו אמש בבית"ר. הבעלים משה חוגג יצא מהאצטדיון וציין עם חיוך: "מרגע שבניון הפך למנהל מקצועי, הקבוצה רק מנצחת". אשרי המאמין.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים נעלה את העונה הקשה עם 1:2 מול הפועל רעננה
קלינגר: "חשוב שבית"ר תשמור על כבודי ואני אשמור על כבודה"
הילד שרק רצה לשחק כדורגל: העבר, ההווה והעתיד של יוסי בניון

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים עם מאור בוזגלו. מגד גוזני
העיקר שנגמר. שחקני בית"ר/מגד גוזני

2. התוכנית של בניון: ארבעה זרים חדשים, שניים-שלושה ישראלים

יוסי בניון ואלי אוחנה אמורים להיפגש היום ולהתחיל באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה. החתימה הרשמית של רוני לוי מתעכבת ולפני כן השניים צפויים להיפגש עם ניר קלינגר ולהודיע לו כי לא ימשיך בעונה הבאה. עניינים פרוצדורליים שקשורים להתרת חוזהו של קלינגר לעונה נוספת תמורת פיצוי הם הסיבה לעיכוב בהודעה בשלב זה, אך בכל מקרה, רוני לוי אמור להתמנות באופן רשמי בקרוב.

בגזרת הרכש עדיין אין התקדמות ובבית"ר לא ממהרים לקבל החלטות. בית"ר תצרף הקיץ ארבעה זרים חדשים ועוד שניים-שלושה ישראלים, אך יוסי בניון מתכוון לברור כל אחד ואחד. בנוסף, עשויה בית"ר לערוך מבחנים לשחקנים זרים וישראלים שיגיעו להתרשמות במהלך חודש יוני. כמו כן, ייתכן שזרים יגיעו להתרשמות במחנה האימונים של הקבוצה.

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
סוגיית המאמן כבר הוכרעה. יוסי בניון/מגד גוזני

3. קלינגר מזהיר: "קשה ליישם קונספט של מנהל מקצועי בישראל"

ניר קלינגר היה רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים. לא פשוט לו לעכל שכנראה לא ימשיך, הוא מרגיש שמגיע לו צ'אנס נוסף ושהוא ראוי לתפקיד. אם לסכם, הקדנציה של קלינגר הייתה מוזרה. הוא הצליח לעצור את מספר הספיגות הגבוה ולייצב את הקבוצה, אך בשלב השני דברים נתקעו, הקבוצה לא הצליחה לצרף חלוץ משמעותי בינואר ואולי אפילו הלכה אחורה בחלון ההעברות.

"בהחלט היתה עונה משוגעת עם הרבה עליות וירידות", אמר קלינגר לסיכום. "הייתי שמח להמשיך, הייתי מאוד שמח. האמת שאני מאוד מחובר למועדון ול-DNA שלו, אני גם קצת משוגע כמו כל האנרגיות כאן, אבל מצד שני הקבוצה הולכת למהלך מסויים והמהלך הזה לא מתאים לכל אחד. צריך לדעת לעבוד במסגרת כזאת. רציתי להיות לפני כמה שנים מנהל מקצועי, אבל זה משהו שהמערכת צריכה להכיל. צריך לדעת לעבוד נכון בקונספט הזה של מנהל מקצועי לצד מאמן - מי מביא את השחקנים, מי מחליט, מי קובע פילוסופיית משחק. זה לא פשוט בחדר ההלבשה כשעוברים לעבודה משותפת. בחו"ל זה קיים ומצליח, בארץ קשה לעשות את זה ואני מקווה בשביל בית"ר שזה יסתדר".

קלינגר הוסיף בנוגע לעונה הנוכחית: "אני לא אחד שיעביר ביקורת, אבל חשוב לי להבהיר ששני דברים מנעו ממני להגיע לפלייאוף העליון - הראשון הוא שלמרות שייצרנו יציבות ומומנטום, זה נעצר במשחק בבאר שבע. ניצחון בבאר שבע היה שם אותנו במקום אחר, טעויות השיפוט שליוו את המשחק פגעו בנו והכניסו אותנו למדרון שלא הצלחתי להתמודד איתו. הסיבה השניה היא הנושא של חלוץ ברמה גבוהה. קבוצה גדולה שרוצה ליזום צריכה להביא חלוץ ברמה הכי גבוהה שיש, ולא הצלחנו למצוא כזה. לגבי סילבסטר, אני מאחל לו רק טוב, אבל ב-7 או 8 משחקים שהוא שיחק אצלי וקיבל קרדיט בלתי נגמר, זה לא הלך. יקוב הוא שחקן למעברים ומתפרצות ובית"ר לא כזאת. כיוונתי לחלוץ ברמה גבוהה, היה את זחוביץ' על הפרק, אבל לא הצלחנו לצרף חלוץ ברמה גבוהה ואני לוקח את הכל על עצמי".

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"אני חושב שאני וסימאונה קופי, אנחנו דומים, גם במראה, גם בשיגעון". קלינגר/מגד גוזני

על הרגע הכי קשה בעונה הזאת: "השער שספגנו בדקה האחרונה בטדי נגד הפועל תל אביב גרם לי להרבה מאוד בעיות, גם בריאותיות וגם מסביב, אבל אני מספיק מנוסה. זה חלק מהכדורגל".

על המשחק האחרון שלו נגד אתלטיקו אמר: "זה כיף, כיף גדול. אני חושב שאני וסימאונה קופי, אנחנו דומים, גם במראה, גם בשיגעון. יכולה להיות חוויה מדהימה לשחקנים ואם ננצח אז בכלל, יהיה רשום על שמנו שניצחנו את אתלטיקו מדריד, אז בוא ננסה שזה יקרה".

כשנשאל על הרצון של חלק מהשחקנים להשתחרר מהמשחק ענה קלינגר: "אין שחרורים, אף שחקן לא משוחרר מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully