וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "חשוב שבית"ר ירושלים תשמור על כבודי ואני אשמור על כבודה"

11.5.2019 / 22:47

המאמן הגיב להתרחשויות: "לא דיברו איתי. אני מוכן לקבל שרוצים למנות מישהו אחר, אבל יש הליך מסודר ודרך לעשות את הדברים". על העונה שהסתיימה: "ההפסד בבאר שבע הכניס אותנו לסחרור, ולא באשמתנו"

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שומע את הספקולציות. קלינגר/מגד גוזני

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שבת) עונה מאכזבת עם ניצחון 1:2 על הפועל רעננה במשחק לפרוטוקול. לפי כל ההערכות, זה היה המשחק הרשמי האחרון של ניר קלינגר על הקווים של הקבוצה מהבירה, אם כי הוא ככל הנראה יאמן אותה במשחק הראווה נגד אתלטיקו מדריד בעוד כשבוע וחצי. כ-100 אוהדים זועמים חיכו לשחקני בית"ר בסיום מחוץ לאצטדיון כי אלו לא ניגשו אליהם בסיום המשחק. אלי אוחנה הרגיע אותם.

קלינגר סיכם: "ברור שרצינו לסיים במקום אחר. התואר המפוקפק הזה - מקום ראשון בפלייאוף התחתון - לא אומר לי כלום, חסר לנו שלא היינו שם. ציפיתי מעצמי ומהקבוצה להיות במקום אחר. יש לזה הרבה סיבות, אבל יש רק אבא אחד לכישלונות וזה המאמן".

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים עם מאור בוזגלו. מגד גוזני
"אלופי" הפלייאוף התחתון. בית"ר ירושלים/מגד גוזני

קלינגר נשאל לגבי עתידו ובנוגע לכך שנראה שמתנהלים מגעים עם מועמדים להחליפו: "התקשורת עוסקת בספקולציות וזו העבודה שלה, אבל אני מניח שאין עשן בלי אש. לא דיברו איתי בנוגע לעתיד שלי. אני יכול לקבל ביקורת ושאולי רוצים מאמן אחר. זה בסדר, העיקר שההליך יהיה מסודר ושנשמור על כבודו האחד של השני, המועדון שלי ואני של המועדון. אני מניח שנעשים דברים מאחורי הקלעים, אבל לדברים יש סדר מסוים ומן הראוי שזה יקרה בשבוע הקרוב".

המאמן גם נזכר בהפסד של בית"ר ירושלים להפועל באר שבע במשחק שהושפע מאוד מהשיפוט ושבסיומו הוא אמר ש"יש מגמה קשה מאוד נגדנו, השיפוט פגע בנו אנושות". קלינגר אמר הערב: "לא קל לנתח את כל העונה, גם לא הייתי בפתיחה. אם יש נקודה משמעותית זה המשחק בבאר שבע. יצרנו סוג של מומנטום ואז הגיע המשחק הזה והוא היה אמור להיות שלנו. אבל במקום זה, נכנסנו לסחרור שלילי ולא באשמתנו. לפעמים יש רגע אחד בעונה שמשפיע על כולה".

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, אמר הערב: "עשינו עונה מצוינת, אני גאה מאוד בשחקנים. הצלחנו להישאר מוקדם ובאמת מגיע כל הכבוד לשחקנים ולצוות שלי. ננוח קצת, נהנה מהפגרה ונבוא בכוחות מחודשים כדי לנסות לעשות עוד קפיצת מדרגה. העתיד שלי? יש כוונה של שני הצדדים להמשיך ביחד ואני לא רואה סיבה שלא. יש כמה דברים קטנים שצריך לסגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully