וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי זועמת על אופ"א: "ההדלפות מלמדות על דרך הפעולה"

הועדה לבקרת תקציבים קרובה להשלים את החקירה בעניינה של אלופת אנגליה. צפויה להמליץ על השעייה בת שנה מליגת האלופות

עריכת וידאו: מתן חדד

באנגליה מעריכים שמנצ'סטר סיטי מתקרבת להשעייה בת שנה מליגת האלופות בעקבות עבירות פיננסיות. ב"ניו יורק טיימס" נחשף ביום שני שלפני כשבועיים נערכה באופ"א פגישה שעסקה באלופת אנגליה ושמתגבשת המלצה להשעייה בת שנה. החשיפה הזו אגב, הבעירה את חמתם של אנשי המועדון האנגלי.

בראש צוות החקירה הפיננסית של אופ"א עומד ראש ממשלת בלגיה לשעבר, איב לטרם. הוא והכפופים לו בודקים חשדות להעברת כספים לא חוקית של הבעלים וטשטוש של מהלכים שעברו על חוקי הפייר פליי. ב"דר שפיגל" חשפו בנובמבר מסמכים שמוכיחים כביכול שהבעלים מאבו דאבי העבירו למועדון סכומי כסף אדירים במסווה של ספונסרים.

סיטי כבר נענשה בעבר כשב-2014 היא נקנסה בסכום של 49 מיליון ליש"ט בעקבות עבירות על חוקי הפייר פליי. אולם כעת, גם בשל החשדות הכבדים וגם בגלל העובדה שלא מדובר בעבירה ראשונה, בוועדה לבקרת תקציבים של אופ"א, צפויים לדרוש השעייה.

במנצ'סטר סיטי, שם מכחישים את החדשות מכל וכל ומגדירים אותן כ"שקרים", הוציאו היום הודעה רשמית זועמת בה נכתב: "ההדלפות לתקשורת בימים האחרונים הם אינדיקציה לדרך הפעולה של מר לטרם. אנחנו מאוכזבים מההחלטה להעמיד אותנו לדין, אבל לא מופתעים".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי תורחק מליגת האלופות? "הקבוצה מתכננת עוד מסע רכש אדיר"
"פוטבול ליקס": האם מנצ'סטר סיטי רימתה את אופ"א?

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
בדרך החוצה מליגת האלופות? גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully