וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "יכול להיות שמכבי חיפה תשנה שיטה, אבל בשלב הזה אין הפתעות"

16.5.2019 / 12:30

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש השישי העונה מול הירוקים ביום ראשון, המאמן ושרן ייני מתעקשים - "עדיין יש לנו מטרות להשיג העונה"

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: צפו חגיגות האליפות של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק הלפני-אחרון של העונה, ביום ראשון מול מכבי חיפה בחוץ (20:30, ספורט 5). היום (חמישי) ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ולאדן איביץ' והקפטן שרן ייני. "בטוח שיהיה משחק קשה. כל משחק נגד מכבי חיפה קשה, אין משחקים קלים. זה מועדון גדול, מאורגן ועם הרבה שחקנים טובים ומאמן טוב. זה תמיד משחק מיוחד עבור שתי הקבוצות", אמר איביץ'

לטענת איביץ', בשלב זה, אחרי שהקבוצות כבר נפגשו חמש פעמים העונה, כבר אין מקום להפתעות. "יכול להיות שהם ישנו שיטה, אולי ישחקו עם שחקנים שונים, אבל אנחנו מכירים אחד את השני ואני לא מאמין שיהיו הרבה הפתעות משני הצדדים. זה יהיה משחק קשה וקשוח. לשתי הקבוצות יש מטרות".

על חגיגות האליפות של הצהובים בתחילת השבוע אמר איביץ': "אמרתי הרבה פעמים שלשחקנים יש את החלק הכי גדול בהצלחה ובלעדיהם לא היה אפשרי לעשות את זה. לאוהדים שלנו מגיע לחגוג אחרי מה שעשינו העונה, הם היו קרובים אלינו, תמכו בנו ושמחו כאשר ניצחנו. כולנו ביחד נלחמנו עבור מטרה והיה נחמד לחגוג את זה".

שרן ייני הוסיף: "המשחקים נגדם תמיד קשים, יש להם רצון להתברג באירופה בעונה הבאה, אז בטוח שיהיה משחק קשה. אנחנו קבוצה שמתחרה על אחוזי ההצלחה הכי גבוהים בתולדות הליגה, זה מה שאנחנו רוצים לייצר וזה יעבוד רק אם ננצח את שני המשחקים הקרובים".

עוד בנושא

גולדהאר התרגש, פרץ חולם: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב
מנספורד בראיון: "אני מאמין שאלירן עטר יישאר"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מקל ראש. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully