וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר התרגש, פרץ חולם על הצ'מפיונס: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב

13.5.2019 / 8:40

הצהובים חגגו לפני שהם מתפנים לתכנון העונה הבאה. קנדיל הפתיע: "מקווה שדסה ימשיך", כהן על הפריצה: "החלטתי לא לוותר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהאופן בו התנהלו אמש (ראשון) חגיגות האליפות ב'לייב פארק' בראשון לציון. הבעלים מיטש גולדהאר שיעזוב הבוקר את הארץ, הסתובב בין כל האורחים והאוהדים שהגיעו והיה נרגש מאוד. כפי שהדברים נראים כעת, גולדהאר יהיה בעלי מכבי תל אביב עוד הרבה שנים והעונה הזו עשתה לו מאוד טוב וחיזקה אצלו את התחושה שהוא רוצה להישאר עוד זמן רב, אחרי עשור שהוא עומד בראש המועדון.

בקבוצה רוצים לסיים את העונה הזו עם שני ניצחונות, כולל במחזור הסיום בחוץ על האלופה היוצאת הפועל באר שבע, שתגיע למשחק עם צורך לקחת שלוש נקודות כדי להשיג את הכרטיס לאירופה.

בקבוצה יתמקדו בתקופה הקרובה בהמשך החיפושים אחר חלוץ זר ובציפייה שפרדראג ראיקוביץ' ימכר בסכום גבוה על מנת שניתן יהיה לסגור עם שוער זר, ככל הנראה היווני אנדראס יאניוטיס.

השיחות עם אלירן עטר יימשכו ובמכבי תל אביב עדיין מקווים שאלי דסה יקבל את ההצעה ויאריך חוזה. מי שצפוי לו קיץ מעניין הוא דור פרץ, אחריו עוקבות מספר קבוצות באירופה. לפרץ אין סעיף שחרור אבל ההערכה היא שאם היא תקבל הצעה שתנוע סביב 3 מיליון יורו, מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו.

עוד בנושא:

מנספורד: "80 עד 90 אחוז מהסגל של מכבי תל אביב ימשיך"
איביץ': "עדיין לא פתרנו את הבעיה של הצוות הרפואי"
הצהוב שוב עולה: צפו בקליפ האליפות הרשמי של מכבי תל אביב

שרן ייני, מיטש גולדהאר, ולאדן איביץ', מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. קובי אליהו
מאוד נהנה. גולדהאר חוגג/קובי אליהו

פרץ אמר במהלך חגיגות האליפות: "השאיפות שלי הן להגיע הכי רחוק שאפשר. אני רואה את עצמי משחק בליגות מובילות באירופה אבל לא אתאכזב אם זה לא יקרה הקיץ כי מכבי תל אביב זה המקום הכי טוב עבורי בישראל".

פרץ הוסיף: "מכבי תל אביב הראתה העונה ששחקני הבית מספיק טובים ועם תלכיד מצוין, אפשר לקחת אליפות. זה עונג לשחקני הבית לשרת את המועדון, זו גאווה גדולה עבורנו. מה שעשה העונה את האליפות זה צוות מקצועי חדש, הרבה שחקני בית, רוח חדשה. היו הרבה רצינות ורעב".

בניגוד לחלק מחבריו שחושבים שמכבי תל אביב לא שייכת לליגת האלופות, פרץ מאמין שכן: "יש לנו תלכיד מאוד חזק כדי להראות מה אנחנו שווים כבר הקיץ, כולל בליגת האלופות. האליפות בעונה הבאה תהיה יותר קשה. אני לא חושב שפתחנו פער שאף אחד לא יכול להדביק. כולם ירצו לנצח אותנו אבל אנחנו חייבים להיות חזקים ולקחת את התואר גם בעונה הבאה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב חגגה אליפות ועקצה את היריבות, גולדהאר: "יכולים להגיע רחוק יותר"

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
מכבי תל אביב תסכים למכור אותו תמורת כ-3 מיליון יורו. פרץ/קובי אליהו

מי שעבר עונה הפכפכה, הוא יונתן כהן. "פתיחת העונה לא הייתה פשוטה. אפילו התאמנתי קצת בצד", הזכיר השחקן שהתעקש לא לצאת בהשאלה כמו מתן חוזז, "אמרתי שאני לא מוותר ולא סתם יצאתי לשלוש עונות השאלה לפני העונה הזו. אני שמח שהוכחתי שאני ראוי למכבי תל אביב. הייתה לי שיחה טובה עם המאמן בתחילת העונה. הרגשתי שהוא מאמין בי, אבל בעיקר החלטתי שאני לא מוותר".

כהן הוסיף: "היו אימונים ששאלתי את עצמי: 'מה אני עושה כאן?' אבל לא הרמתי ידיים ולא ויתרתי לעצמי. אני נותן מילה טובה לכל השחקנים שחיברו אותי. בעונה הזו הגעתי גם לנבחרת ישראל. הגשמתי כל כך הרבה חלומות ילדות בעונה אחת, אבל אני לא מוריד רגל מהגז וזה נותן לי מרץ להמשיך. יש לי חוזה לעוד שלוש שנים במכבי תל אביב. אני חלק מאימפריה ומאוד טוב לי פה. בעתיד ארצה לצאת לאירופה".

כהן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב יודע שלמרות שיש למועדון הרבה משאבים, חייבת להיות זהות על ידי שחקני בית: "למכבי תל אביב יש את מחלקת הנוער הטובה בארץ, אבל יש כל כמה שנתונים איזה שיא. היה שיא בתקופת מונס דאבור, דור מיכה ורועי קהת ואז הגיע השנתון שלנו אחרי כמה שנים. הלוואי שעוד שחקנים צעירים יילחמו ולא יוותרו לאף אחד. החלום הזה יכול לקרום עוד וגידים לכל אחד".

חגיגות אליפות מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הולך לישון ולא מאמין שהעונה הזו קרתה לי". קנדיל/קובי אליהו

מי שהגיע כרכש מבני יהודה והתחבר מאוד מהר למכבי תל אביב הוא מאור קנדיל. "לא הייתי מתאר בשום סיטואציה שזו תהיה העונה שלי", הוא הודה אמש. "הייתי מכביסט מגיל צעיר, בעיקר כאוהד קבוצת הכדורסל. לפעמים אני הולך לישון ולא מאמין שהעונה הזו קרתה לי. לא האמינו שאשחק הרבה אחרי שבאתי מבני יהודה. חששתי קצת כשלא עלינו לליגה האירופית ואמרתי שלא תהיה רוטציה. אבל מי שמאמין, אלוהים דואג לו".

קנדיל הפתיע וסיפר שהוא מחזיק אצבעות לחתימה מחודשת של אלי דסה, המתחרה שלו על מקום בהרכב: "אני מקווה שאלי ימשיך. אנשים יופתעו, אבל זה מה שאני רוצה. אני לומד הרבה ממנו. אנחנו מדברים הרבה. מעולם לא הייתה לי חברות כזו עם מגן ימני אחר, לא יכולתי לקבל חבר כזה. הוא מייעץ לי כשאני פותח ועוזר לי. הייתה לי תקופה בליגה א' שאנשים אמרו לי לפרוש וללכת רק לפוצ'יוולי. עשיתי דרך מאוד גדולה. ליגת האלופות? נסים תמיד קורים בכדורגל וראינו את זה בצ'מפיונס העונה. עדיף לשאוף לליגת האלופות ולכוון גבוה בקיץ הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully