וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "עדיין לא פתרנו את הבעיה של הצוות הרפואי במכבי תל אביב"

10.5.2019 / 9:56

לפני משחק הנפת הצלחת מול נתניה (שבת, 18:00, ספורט 5), המאמן מודאג ממצבת הפצועים: "זו אחת הבעיות הכי גדולות של המועדון". ייני נרגש

אינסטגרם

מכבי תל אביב תחגוג מחר (שבת, 18:00, ספורט 5) באופן רשמי את האליפות במשחקה האחרון העונה מול מכבי נתניה. פרדראג ראיקוביץ' עשוי לחזור לשער, אחרי שלושה משחקים בהם שוער המשנה דניאל טננבאום קיבל הזדמנות. דור מיכה, אלירן עטר ועומר אצילי ייעדרו בגלל פציעות. גם ארון שוינפלד ימשיך להיות בחוץ. אנריק סבוריט ואלי דסה אמורים לפתוח כמגנים.

לקראת המשחק, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ולאדן איביץ' והקפטן שרן ייני.

"אנחנו משחקים בשביל הימים השמחים האלה, אז כיף להגיע אליהם", אמר שרן ייני בפתח הדברים. "אחרי שלוש שנים בלי תואר צריך לחגוג כמו שצריך. צריך לכבד את האליפות הזאת, כי קשה מאוד לקחת תארים. העונה הזאת היתה באמת יוצאת דופן, לא יודע מתי זה יחזור. גם במשחקים שהיינו פחות טובים הצלחנו לנצח, שמרנו על הדרך שלנו כל העונה, עשינו מאמצים לשבור שיאים, ולצערי את השיא האחרון לא הצלחנו לשבור".

על האליפות הרביעית שלו כשחקן: "השחקנים הצעירים נכנסו פה לתקופה טובה, מכבי תל אביב תמיד במקומות 1-2. לעומת זאת, אני בתחילת הדרך נאבקתי לא לרדת ליגה, היו סכסוכים בתוך הקבוצה, היו בעיות. אני אף פעם לא שוכח את הימים האלה. הכדורגל הוא מאוד נזיל, ואם לא נשמר את המקום שלנו גם נהיה למטה בסופו של דבר".

על המשחק מול נתניה: "המשחקים מולם הם כמו רולטה. תמיד יש מצבים בשני הצדדים. לא קל לנו נגדם, הם לוחצים, עושים בלגאן במגרש, צריכים לעבוד קשה כדי לנצח".

עוד בנושא

הצהוב שוב עולה: צפו בקליפ האליפות הרשמי של מכבי תל אביב
יימכר לספרד? דיווח: פרדראג ראיקוביץ' מועמד להצטרף לסביליה
הכל עומד במקום: הקשיים של מכבי תל אביב בהכנות לעונה הבאה

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. צילום מסך
עדיין לא מרוצה מהשינוי שעשה. איביץ'/צילום מסך

ולאדן איביץ' אמר: "אני מסכים שנתניה אחת הקבוצות הטובות בליגה, הם הוכיחו את זה כל השנה. הם משחקים כדורגל התקפי ואטרקטיבי, ולא קל להתמודד מולם. יש לנו מאמנים טובים, שחקנים טובים, ובסופו של דבר הם במקום השני בליגה ובגמר הגביע, אז צריך לתת להם מאוד כבוד. במשחקים הקודמים מולם ניצחנו אבל לא היה לנו קל. צריכים לבוא עם גישה חיובית".

על המנטליות של השחקנים: "נכון, זה המשחק הראשון מאז שהפסדנו בפעם הראשונה, אבל אנחנו מבינים שאם לא נתרכז ואם נחשוב שמשהו מוכרע לפני שהוא מסתיים, אז זה לא. דיברנו על ריכוז במשך כל המשחק, ואני מקווה שהשחקנים יישמו".

על הפציעות של גולסה, ניקוליץ', מיכה, עטר ושוינפלד: "שניים מהם - ניקוליץ' וגולסה - פצועים לזמן רב. גם מיכה פצוע בשריר, אבל לשאר יש פציעות קטנות שהן לא בשריר. אני לא מרוצה מהשינוי שעשינו במובן הרפואי. זאת היתה אחת הבעיות הכי גדולות של הקבוצה בשנים האחרונות, ולא פתרנו אותה לגמרי גם העונה. בסופו של דבר אנחנו נפתור את זה, למכבי מגיע להיות הכי טובה בישראל - גם ברמת השחקנים, גם בצוות הרפואי, גם במעטפת שמסביב לקבוצה. אני בטוח שבעתיד הקרוב נשתפר גם באספקט הזה".

על החגיגות: "זה משהו מיוחד, זאת האליפות הראשונה שלי בתור מאמן של קבוצה בוגרת. אני מאמין שהרגע הזה והצלחת הזאת שייכת יותר לשחקנים, כי הם עבדו מאוד קשה לאורך כל העונה. השחקנים הם תמיד בראש, ורק אחר כך מגיעים האנשים האחרים, כמו המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully