וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חגגה אליפות ועקצה את היריבות, גולדהאר: "יכולים להגיע רחוק יותר"

12.5.2019 / 22:30

הצהובים ערכו בראשון לציון את מסיבת האליפות הרשמית, ולא שכחו לעקוץ את האדומים. מנספורד: "עשינו את זה עם האופי של מכבי, עם קילר אינסטינקט. תודה לך איביץ'". אבי ריקן: "כבר חשבתי שאני הבעיה, כיף לחגוג אליפות ראשונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי הנפת הצלחת בסיום הניצחון 0:3 על מכבי נתניה, האלופה מכבי תל אביב מקיימת הערב (ראשון) את חגיגות האליפות הרשמיות שלה. כ-14 אלף אוהדים הגיעו למסיבה הצהובה בלייב פארק בראשון לציון, שם הזמר חנן בן ארי הופיע עם שיר האליפות הרשמי וגם איתי לוי ואיזי הקפיצו את הקהל. שחקני הקבוצה עלו עם צלחת האליפות וביצעו הנפה נוספת.

במהלך החגיגות הצהובים לא פספסו את ההזדמנות לעקוץ את היריבות, וחגגו עם שירי "האדומים אוכלים את הלב" ושאר הקנטות לעבר היריבה העירונית, כששוב זה דווקא איתי שכטר (אקס הפועל תל אביב) שאחראי על ההקנטות. הבעלים מיטש גולדהאר עלה על הבמה ואמר: "זו חגיגה.. זה רגע של אושר. אנחנו כאן בגלל עבודה, בגלל כבוד. בזכות ולדאן איביץ'. אתה הראית לנו מקצוענות. זו קבוצה פנטסטית, ואנחנו יכולים ללכת עוד רחוק יותר. אני יכול להבטיח לכם שעל כל אדם שאתם רואים פה על הבמה, יש מאחור עוד עשרה אנשים שעובדים, והפכו את זה לאפשרי. אבל יותר מכולם - זה בזכותכם! תודה לכם".

עוד בנושא:
בן מנספורד: "80 עד 90 אחוז מהסגל של מכבי תל אביב ימשיך"
מיטש גולדהאר בטקס ההכתרה: "מכבי תל אביב עדיין לא ברמה הדרושה לאירופה"
לפני הנפת הצלחת: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 0:3

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב תתחיל את מוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני

לכתבה המלאה
מיטש גולדהאר, ולאדן איביץ', מכבי תל אביב עם צלחת האליפות: פלייר: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב. קובי אליהו
מיטש גולדהאר עם ולאדן איביץ' בהנפת הצלחת/קובי אליהו

המנכ"ל בן מנספורד פתח בברכות בעברית, ואמר: "השנה רצינו להחזיק את מכבי למקום שלה, ועשינו את זה. ועשינו את זה בזכות האופי של מכבי: קילר אינסטנקט. המחמאות לוולאדן איביץ' - תודה לך". לאחר מכן מנספורד שר בעברית "יש אליפות למכבי". איביץ' עצמו, כהרגלו, לא יצא מגדרו, והודה לאוהדים.

אופיר דוידזאדה, חגיגות אליפות מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא שוכחים לעקוץ. מכבי תל אביב חוגגת/קובי אליהו

אבי ריקן אמר: "כל הזמן שואלים אותנו איך שומרים על דריכות במשחקים, אז לא קל גם לשמור על דריכות בחגיגות. הפער היה מבטיח במהלך העונה, אבל כשזה התפוצץ היה אפשר לחגוג כמו שצריך וליהנות עכשיו מהתקופה הזאת. זה כיף. תמיד הייתי שם עד הסוף ולא זכיתי בתואר, תמיד אמרתי שבאתי כדי לקחת תארים וזה סוף סוף הגיע. כבר חשבתי שאני הבעיה, זה כיף לקחת אליפות. זו אליפות ראשונה שלי ואני מרגיש כמו כל הצעירים, למרות שאני מבוגר ב-7-8 שנים מהם".

עוד אמר הקשר: "היינו מאוד משכנעים העונה, מאוד דומיננטיים והחזרנו את המועדון למקומו הטבעי. כיף לראות את המשפחה הזו של מכבי תל אביב, כולם ביחד עושים הכול כדי שהשחקנים יצליחו ויזכו בתארים. כיף להיות חלק מזה. שלושה ימים אחרי ההדחה מאירופה, יצאנו למשחק בבאר שבע ושם ראיתי שאנחנו הולכים לעונה טובה. הגענו לטרנר, הצגנו יכולת טובה והיינו דומיננטיים, אז ידעתי שאנחנו מאוד חזקים. עם הזמן גם הפכנו ליותר חזקים והבטחנו אליפות בשלב מוקדם. יהיה לנו זמן לנוח ולהתכונן לעונה הבאה בהתאם. רוצים ליגת אלופות, אבל כמו שדור מיכה אמר, הליגה האירופית ריאלית יותר".

שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות/קובי אליהו
איתי שכטר, שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. קובי אליהו
איתי שכטר, שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות/קובי אליהו
חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019. קובי אליהו
חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully