וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר בטקס ההכתרה: "מכבי תל אביב עדיין לא ברמה הדרושה לאירופה"

11.5.2019 / 20:27

השחקנים רקדו על כר הדשא, גולדהאר חגג עם האוהדים, איביץ' מתכנן את העתיד ומיכה מסביר מי נתן לו את הביטחון כדי להיות שחקן העונה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב קיימה הערב (שבת) את טקס ההכתרה שלה כאלופת 2018/19 בליגת העל. הצהובים, שהבטיחו את התואר כבר ב-31 במרץ עם 0:1 מול מכבי חיפה, ניצחו 0:3 את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-34 בליגת העל והשמיני בפלייאוף העליון. איתי שכטר (35), דור פרץ (55) ודן גלזר (90) כבשו לזכות הקבוצה של ולאדן איביץ', ששיפרה את מאזנה ל-85 נקודות במקום הראשון.

אחרי המשחק הוענקה למכבי תל אביב צלחת האליפות ולדור מיכה פרס כדורגלן העונה בליגת העל. השחקנים חגגו עם הצלחת, רקדו לקול שירת האוהדים ואבי ריקן דאג גם להפעיל אותם. מחר יגיעו כ-14 אלף אוהדים לראשון לציון, למסיבת האליפות הרשמית שתחל בשעה 19:00.

הצלחת, בקוטר של 55 ס"מ ובמשקל של 4 ק"ג, עוצבה בעבודת יד על ידי שמונה אמני כסף (בייצור "חדד כסף טהור"), ששילבו אלמנטים ישראליים, ביניהם ענפי עץ הזית וסמל המנורה. ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה שהעניק את הצלחת לקפטן שרן ייני עם הבעלים מיטש גולדהאר ויו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, בירך: "קבוצת מכבי תל אביב, באחת מהעונות הדומיננטיות ביותר של אלופת מדינה, הציגה לאורך כל העונה כדורגל מהנה ויצירתי. אני מאחל לגולדהאר, להנהלה, לשחקנים ולאוהדי מכבי תל אביב המשך הצלחה במוקדמות ליגת האלופות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי נתניה וחגגה את האליפות בסטייל
מכבי תל אביב תתחיל את מוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני

שרן ייני, דור מיכה שחקני מכבי תל אביב מניפים את צלחת האליפות 2018/19. דני מרון
שרן ייני ודור מיכה מניפים/דני מרון

המאמן ולאדן איביץ' אמר לאחר טקס ההכתרה: "ברכות לכולם על האליפות. אני רוצה לברך את השחקנים, את הצוות המקצועי, את האנשים שנמצאים סביבנו ועוזרים לנו. זה מגיע לכולם. עבדנו קשה במהלך העונה ואנחנו לוקחים את התואר הזה כי זה מגיע לנו. היו לנו הרבה רגעים טובים במהלך העונה וכל נקודה חשובה בשבילי. אני לא רוצה לבחור רגע אחד במיוחד. עכשיו נמשיך להילחם בכל משחק על כל נקודה".

על דור מיכה, שנבחר לשחקן העונה: "הוא הראה במהלך העונה שהוא אחד השחקנים הכי חשובים וטובים שיש בליגה". על אלירן עטר: "אמרתי את דעתי עליו כבר הרבה פעמים. אבל עכשיו אני לא האדם שמקבל החלטות לגבי הכסף אז אני לא יודע מה יקרה".

לקראת העונה הבאה: "אי אפשר לדעת בכדורגל אם נהיה דומיננטים כך גם בעונה הבאה. עכשיו אנחנו כבר חושבים על העונה הבאה, להכין את מה שצריך. במועדון כמו מכבי תל אביב צריך לחשוב גם על מחר ועל היום שלאחר מכן, זה דבר נורמלי ורגיל. ברור שאנחנו צריכים לצרף כמה שחקנים בעמדות מסוימות, דיברנו על זה כבר. אנחנו מדברים על זה מאז ינואר. נעשה כמה דברים בוודאות, אבל מה יקרה? נראה".

לגבי שוער חדש: "זה תלוי בראיקוביץ'. אני לא יודע עכשיו מה יהיה איתו. נראה אם הוא יישאר או יילך. אנחנו צריכים להשתפר ולהמשיך לעבוד ולהתחזק לקראת העונה הבאה. זו המטרה שלנו".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מקבל החלטות לגבי הכסף. ולאדן איביץ'/דני מרון

הבעלים מיטש גולדהאר: "אני שמח, לא מופתע מהקלות שבה זכינו בתואר. זה אנושי להוריד הילוך אחרי שמבטיחים את הזכייה בתואר המרכזי וזה מה שקרה בגביע, אבל בהתחשב בנסיבות עשינו עבודה טובה מאוד. אנחנו רוצים ליהנות מהרגע, אבל מתמקדים בדברים שטרם השגנו. יש הרבה תחומים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, חלקם מקצועיים, חלקם מבחינת אתיקה ומשמעת. נמשיך להתקדם בדרך שלנו".

על העובדה שטרם מינה מאמן ישראלי, אמר גולדהאר: "אין מדיניות לגבי מאמנים ישראלים, אנחנו מחפשים את ההתאמה הטובה ביותר עבור הארגון שלנו. המאמן הוא מרכיב חשוב בזה, אם לא הכי חשוב. יכול להיות שבעתיד יהיה לנו מאמן ישראלי. בעונה שעברה היינו קרובים, ג'ורדי השאיר תשתית טובה והיינו צריכים שינוי".

על השלב הבא: "אנחנו עדיין לא ברמה הדרושה לאירופה, יש עוד דרך לעשות. יש פוטנציאל רב בתהליך הזה, אבל צריך לעבוד על מוסר עבודה, על מקצוענות, על כבוד לחברים לקבוצה ולאנשי הצוות. בטווח הארוך, הדברים האלה גם יניבו תוצאות".

המנכ"ל בן מנספורד: "השחקנים הצעירים שלנו עשו את זה בדרך הקשה. הם קיבלו כאן הזדמנות בטרום העונה ולא היו מוכנים לוותר עליה. זה חלק מהדרך של מכבי. מבחינתי, בלי קשר לפייר פליי הפיננסי, נעשה כאן תהליך חשוב. מתן חוזז היה קרוב מאוד להמשיך כאן ולהיות חלק מהתהליך הזה, גם עדן קארצב ואילון אלמוג יכולים להשתלב באותה צורה. בר כהן ערך היום את הבכורה שלו וגם הוא שחקן מבטיח".

מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ'. דני מרון
לא מופתע מהקלות שבה הושגה האליפות. מיטש גולדהאר עם ולאדן איביץ'/דני מרון

דור מיכה, שנבחר לשחקן העונה: "היו לי כבר עונות כאלה מבחינת המספרים, אבל מה שהיה טוב העונה זו היציבות. שמרתי על רמה די גבוהה ברוב המשחקים. העונה פתחתי טוב, עשיתי הכנה טובה יותר מבשנים קודמות. אחרי חודש או חודשיים בא אליי המאמן ואמר לי: 'אתה מספר 10, אתה צריך להיות חופשי ולהסתובב במגרש, שם אתה הכי טוב'. זה מה שנתן לי את הביטחון".

על חלום ליגת האלופות: "אנחנו לא מספיק טובים, יהיה קשה להגיע לליגת האלופות ובכל מקרה לקבוצה ישראלית זה קשה. המקום האידיאלי עבורנו זה הליגה האירופית. יכולתי לקבל טיפה יותר צ'אנסים ממה שקיבלתי בנבחרת. יש לי תשוקה לצאת לאירופה, אבל רק למקומות ספציפיים כמו ספרד למשל. צריך לחכות להצעות טובות ובינתיים לא היו לי הצעות שיאתגרו אותי לעזוב".

על הפער הגדול בפסגה: "עונה כזאת לא תחזור - לא רק מהצד שלנו אלא מהצד של היריבות. מכבי חיפה, בית"ר ובאר שבע לא יהיו כל כך חלשות בעונה הבאה. הקבוצות האלה היו צריכות להיות עם יותר נקודות. זה לא מוריד מאיתנו כי באמת הייתה לנו קבוצה חזקה העונה".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב עם פרס שחקן העונה 2018/19. דני מרון
דור מיכה עם פרס שחקן העונה/דני מרון

במכבי נתניה, ויקי כחלון הורחק עם כרטיס צהוב שני ואדום ולא יוכל לשחק בגמר הגביע מול בני יהודה ביום רביעי הקרוב באצטדיון העירוני בחיפה.

מכבי תל אביב עם צלחת האליפות 2018/19. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עם הצלחת/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully