וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע גליל ניצחה את הפועל אילת, נס ציונה חגגה בבאר שבע

12.5.2019 / 20:51

וויטינגטון, קלי ושיא קריירה של יותם חנוכי עם 17, סידרו לצפוניים 82:91 מפתיע. הפועל באר שבע רשמה הפסד חמישי ברציפות, הפעם 103:91 ביתי

ONE

משחקי המחזור ה-31 בליגת העל נמשכים היום (ראשון), כאשר לפני הדרבי נערכו שני משחקים. הפועל גלבוע/גליל ניצחה את הפועל אילת ואילו הפועל באר שבע נחלה הפסד חמישי ברציפות, הפעם בבית מול נס ציונה.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 99:108 את הפועל חולון ועלתה על חשבונה למקום השני
ליגת העל בכדורסל: מכבי אשדוד\באר טוביה מאחרת את עירוני נהריה בקרב הישרדות
בגלל האירוויזיון: הדרבי התל אביבי הוזז שוב ליום ראשון

טאליב זאנה שחקן עירוני נס ציונה. לילך וייס רוזנברג
חגגו בבאר שבע. שחקני נס ציונה/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת 82:91

עם ניצחון אחד בשמונה משחקים בסיבוב השלישי, גלבוע/גליל איבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף ומעבירה את הזמן עד לסיום העונה. זה לא מנע ממנה להשיג ניצחון די מפתיע על קבוצת הצמרת של אילת, שבמהלך השבוע התעסקה בעיקר ברכבים המעוקלים והבעיות התקציביות. גלבוע שיחקה בסגל חסר ללא איאן מילר וטל קרפלס, אבל קיבלה תצוגת שיא מהישראלי הצעיר שלה יותם חנוכי שהפציץ שיא קריירה של 17 נקודות. ג'יימס קלי הוביל אותה עם 22 וגרג וויטינגטון הוסיף 19 למנצחת. מנגד, גם אילת קיבלה תרומה יפה מהישראלי שלה יונתן שולדבראנד שהפציץ 17 נקודות ושלוש שלשות. אלייז'ה בראיינט הוביל עם 20 וסולימאן בריימו קלע 16 מהספסל שלא הספיקו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל אילת חוגגים. דני מרון
הבעיות התקציביות השפיעו? שחקני הפועל אילת/דני מרון
seperator

מהלך המשחק

המארחת פתחה טוב מאוד את המשחק ועלתה ליתרון שיא של 8:16 ברבע הראשון בזכות שלשה של וויטינגטון, אבל אילת פתחה מבערים וסיימה את הרבע הזה בריצת 0:12 מוחצת כשסל של בריימו משלים מהפך וקובע 18:20 לאילת בסוף הרבע. הרבע השני שוב התחיל עם בליץ של המארחת שטסה ל-2:13 בזכות וויטינגטון וגם יותם חנוכי הצעיר שצלף שלשה. אלא שכמו ברבע הראשון, אילת שוב הגיבה עם ריצה של 0:9 וסל של אלייז'ה בראיינט החזיר לה את היתרון וקבע 35:37. סלים של בראיינט קרופורד ורפי מנקו קבעו שוויון 41 בהפסקה.

גלבוע שוב עשתה מיני ריצה בפתיחת הרבע השלישי, הרבה בזכות ג'יימס קלי, ועלתה ליתרון של 55:46. המארחת הצליחה לשמור על היתרון שלה, אבל יונתן שולדבראנד צלף חמש נקודות רצופות, העלה את מאזנו ל-17 נקודות וצימק ל-64:58. בראיינט קרופורד נתן קלע מכל טווח ושמר את קבוצתו ביתרון 62:69 בסוף הרבע השלישי. הרבע המכריע המשיך להיות צמוד. ג'יימס קלי ויותם חנוכי המפתיע אחזו ביתרון, אבל שלשה של בורדיון צימקה את הפיגור ל-77:71. בריימו צלף שלשה גדולה, אבל וויטינגטון החזיר מיד מהצד השני ולאחר מכן עוד שלשה שסגרה עניין ובסיום: 82:91 לגליל.

הפועל באר שבע - עירוני נס ציונה 103:91

השחקנים של רמי הדר הפסידו את כל ארבעת המשחקים האחרונים שלהם עד המשחק הזה, כשבשני האחרונים שברו שיאי ליגה שליליים - בראשון שיא ספיגה, ובשני מספר הנקודות הנמוך ביותר שנקלע העונה. הערב הם אירחו את נס ציונה ללא כוכבה דקוואן קוק, אבל גם זה לא מנע מהם עוד תבוסה ותצוגת שפל בהגנה שעלתה להם בהפסד חמישי רצוף. בהיעדרו של קוק, כריס דאו וגולן גוט ניצלו את ההגנה העלובה של באר שבע והפציצו ביחד תשע שלשות כשדאו קולע 29 וגוט הוסיף 18. קרון ג'ונסון קלע 18 לבאר שבע, שלמזלה פתחה את העונה טוב ולא צריכה להתמודד עם קרבות ירידה.

ג'ורדן סווינג שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
לא הושיע את באר שבע. ג'ורדן סווינג/דני מרון

מהלך המשחק

הגנות לא היו יותר מדי ברבע הראשון, בעיקר מצידה של המארחת שנקלעה לפיגור של שיא של 19:8 כשנותרו ארבע דקות לסיום הרבע. אלא ששתי שלשות של ווריק ועוד אחת של עמית גרשון צימקה ל-27:25 בלבד לאורחים בסוף הרבע הראשון. הרבע השני היה מביש מבחינת באר שבע. כריס דאו פתח עם שתי שלשות מהירות, בהמשך גולן גוט חיקה אותו עם שתי שלשות משלו והאורחים עלו ליתרון מבטיח של 32:47. ההפרש רק עלה כשבאר שבע שוב הציגה משחק נפל בהגנה וירדה להפסקה בפיגור של 63:41. גם המחצית השנייה לא בישרה טובות לבאר שבע. כריס דאו פשוט חיסל אותה עם חמש שלשות, גם גולן גוט הפציץ כשזאנה חגג בצבע והמשחק הפך לגארבז' טיים אחד גדול ובסיום: 103:91 לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully