וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תתחיל את מוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני

בזכות טוטנהאם: האלופה הישראלית הרוויחה עוד שבועיים של פגרה, אבל ככל הנראה לא תהיה מדורגת. רד בול זלצבורג עלתה אוטומטית לשלב הבתים

עריכה: תומר לוי

בווידאו: האקסים של מכבי תל אביב מברכים

הניצחון הדרמטי של טוטנהאם על אייאקס האריך למכבי תל אביב את פגרת הקיץ בשבועיים וקבע כי היא תתחיל את דרכה במוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני. בעקבות העובדה שגמר ליגת האלופות יורכב משתי קבוצות שהבטיחו את מקומן בשלב הבתים של העונה הבאה דרך הליגה (בהנחה שטוטנהאם לא תאבד את המקום הרביעי לארסנל במחזור הסיום עם יתרון של שלוש נקודות ושמונה שערים), כל האלופות התקדמו מקום אחד בדירוג והמשמעות עבור הצהובים היא דילוג על הסיבוב הראשון ופתיחת הקמפיין ב-23-24 ביולי.

עוד בנושא:
ולאדן איביץ': "עדיין לא פתרנו את הבעיה של הצוות הרפואי במכבי תל אביב"
הצהוב שוב עולה: צפו בקליפ האליפות הרשמי של מכבי תל אביב
אנריק סבוריט: "בישראל יש תשוקה עזה לכדורגל, אולי יותר מאשר בספרד"
דיווח בארגנטינה: המגן הימני לוסיאנו אבקסיס בדרך למכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
החופש התארך. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

מכבי תל אביב ככל הנראה לא תהיה מדורגת בסיבוב השני, שכן כרגע היא במקום השמיני מבין המדורגות ויש עוד ליגות שטרם הוכרעו. מאריבור צפויה להבטיח את אליפות סלובניה ולעבור אותה, ואז זכייה של לודוגורץ בתואר בבולגריה או של לגיה ורשה בתואר בפולין תדחק את הצהובים אל מחוץ ל-10 המדורגות.

בהנחה שמכבי תל אביב אכן לא תהיה מדורגת בסיבוב השני (ההגרלה ב-18 ביוני, המשחקים ב-23-24 והגומלין ב-30-31), אלו הן היריבות האפשריות:

קופנהאגן

דינמו זאגרב

סלטיק *

באטה בוריסוב *

אסטנה *

אפואל ניקוסיה *

קרבאח *

לגיה ורשה *

לודוגורץ *

מאריבור/הכוכב האדום בלגרד *

* צריכות לעבור את הסיבוב הראשון. אם הן מודחות, היריבות שלהן מרוויחות את הניקוד.

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור מאוכזב, מרקו רוזה. AP
הסוף לאכזבות של זלצבורג בצ'מפיונס. מרקו רוזה עם מונס דאבור/AP

המרוויחה הגדולה מהתזוזות הללו היא רד בול זלצבורג, שתיכנס אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 11 כישלונות רצופים במוקדמות ובפלייאוף. זו תהיה בסך הכול הופעה שנייה של האלופה האוסטרית בשלב הבתים, כשהקודמת הייתה עוד בימי קזינו זלצבורג בעונת 1994/95, אז נכנסה בזכות שני ניצחונות על מכבי חיפה במוקדמות. מונס דאבור, שהיה שותף לאכזבות האחרונות ובעיקר להדחה המתסכלת בידי הכוכב האדום בלגרד באוגוסט האחרון, לא יהיה שם עם האוסטרים, אבל עדיין יכול לקוות שקבוצתו החדשה סביליה תעפיל דרך הליגה הספרדית.

מי שתקפוץ לשלב הפלייאוף במקום זלצבורג היא אלופת צ'כיה (סלביה פראג או ויקטוריה פלזן) ומי שתחליף אותה בסיבוב השלישי היא פאוק סלוניקי, שהייתה אמורה להתחיל בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully