וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעקוב אחרי פאביין קוזר ואלק פיטרס בפיינל פור היורוליג

16.5.2019 / 8:40

בכירים בקבוצה יצאו לאירועי הפיינל פור בויטוריה ויצפו בגארד הצרפתי של ריאל ובשחקן הפנים של צסק"א. כהן לא מתרגש מהבטחת המקום הראשון

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון על אשדוד אמש

מכבי תל אביב הבטיחה אמש (רביעי) את המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגת העל לאחר ניצחון ביתי משכנע 70:93 על מכבי אשדוד. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה יתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני של המשחק ולא הייתה בסכנה לאבד אותו מהשלב הזה. ג'ייק כהן הצטיין בשורות הצהובים עם 20 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

"זה היה חשוב מאוד להשיג את הניצחון הזה, הבטחנו את המקום הראשון", אמר כהן בסיום המשחק, "שיחקנו כדורסל התקפי והגנתי טוב. עשינו עבודה טובה בלגרום לאשדוד להרגיש לא בנוח. יש להם קלעים טובים מאוד, הרבה שחקנים שיכולים להתחמם ולקלוע 20 נקודות, כל מי ששיחק עשה עבודה טובה כדי להוציא אותם מאזור הנוחות שלהם. ראיתם את התוצאות על המגרש. אחת התכונות הכי טובות שלנו, זה כשאנחנו יוצאים למשחק המעבר, יש לנו הרבה שחקנים שיודעים למסור את הכדור ולסיים בצורה טובה".

על היכולת האישית שלו אמר כהן: "הכדורסל לא תמיד ייכנס, לקחתי זריקות טובות היום, כמה מהשלשות שלי נכנסו, הן לא תמיד ייכנסו, אבל אני אמשיך לזרוק. מסרתי כמה כדורים טובים לחברים שלי לקבוצה, טאריק היה מפלצת מתחת לסל. הייתי בקצב טוב מאוד היום, היה לנו זרימה קבוצתית טובה מאוד. זה גרם לי להרגיש שאני בזון".

המתאזרח הסביר את חשיבות המקום הראשון לקבוצתו: "המקום הראשון חשוב מאוד עבורנו, ראינו כמה יתרון הביתיות היה חשוב בעונה שעברה, זכינו במקום הראשון בעונה שעברה, וכולם זוכרים איך זה נגמר, נקווה שזה ייגמר גם הפעם".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה את מכבי אשדוד 70:93 והבטיחה את הפסגה
יאניס ספרופולוס משבח את ג'ייק כהן שהצטיין: "הוא היה מדהים היום"
בעקבות ההרחקה בדרבי: דיאנדרה קיין הורחק משני משחקים בפועל

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן מול מכבי אשדוד. לירון מולדובן
"הייתי בזון". ג'ייק כהן/לירון מולדובן

משלחת גדולה של אנשי מכבי תל אביב, כולל היו"ר שמעון מזרחי והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', תצא בסוף השבוע לפיינל פור היורוליג שייערך בויטוריה. אנשי הקבוצה צפויים לערוך מספר רב של פגישות, ביניהם עם סוכני שחקנים ובעלי קבוצות. לוואלה! ספורט נודע שהצהובים יבחנו באופן ספציפי שניים מהמועמדים להצטרף בקיץ: אלק פיטרס מצסק"א מוסקבה ופאביין קוזר מריאל מדריד.

פיטרס (24, 2.06) הגיע הקיץ לצסק"א אחרי שבעונתו הראשונה כמקצוען נדד בין פיניקס סאנס לקבוצת הבת של פיניקס בליגת הפיתוח. הוא זכה ל-16.5 דקות משחק בצסק"א, ורשם 5.5 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

קוזר (32, 1.96), שמשחק בשנתיים האחרונות בריאל מדריד ואף זכה עמה ביורוליג אשתקד, שיחק במשך שנים בליגה הצרפתית ורק בגיל 25 יצא לבאסקוניה במדיה שיחק ארבע עונות. בקיץ 2016 עבר לבאמברג ואחרי עונה אחת הגיע לריאל, שם רשם העונה 5.2 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-14 דקות למשחק. הגארד-פורוורד הצרפתי היה יוצא מן הכלל בגמר היורוליג אשתקד עם 17 נקודות ב-24 דקות.

מי שכבר מתאמנת בויטוריה היא קבוצת הנוער של הצהובים שתשתתף באירוע הפיינל פור של אדידס והיורוליג אליו העפילה במהלך העונה. סקאוטים רבים מאירופה וה-NBA יצפו בטורניר, כשמי שיזכה לרוב תשומת הלב הוא כמובן דני אבדיה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן ריאל מדריד פביאן קוזייר. GettyImages
על הכוונת של הצהובים. פאביין קוזר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully