וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את מכבי אשדוד 70:93 והבטיחה את הפסגה

15.5.2019 / 22:42

אחרי רבע ראשון צמוד, הצהובים טסו קדימה ולא הביטו לאחור. ג'ייק כהן בלט עם 20 נקודות (ספרופולוס: "הוא היה מדהים"), ווילבקין הוסיף 16. שושי קלע 20 למפסידה

ONE

המחזור ה-32 בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (רביעי) ביד אליהו, שם הביסה מכבי תל אביב 70:93 את מכבי אשדוד והבטיחה את המקום הראשון עם תום העונה הסדירה. הצהובים הגיעו אחרי סערת הדרבי וללא דיאנדרה קיין המורחק, אבל זה לא ממש הפריע להם לשייט לניצחון ליגה שביעי ברציפות - שווה ערך לשיא העונתי. אחרי רבע ראשון צמוד לחצה המארחת על הדוושה, ברחה ליתרון דו-ספרתי ולא הביטה לאחור. לאשדוד עדיין נותר סיכוי קטן להגיע לפלייאוף, ואם תעשה זאת, תסיים במקום השמיני ותקבל עוד כמה הזדמנויות להכניע את הקבוצה של יאניס ספרופולוס.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 20, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, סקוטי ווילבקין 16, אלכס טיוס 13 ו-9 ריבאונדים, טאריק בלאק 11 ו-7 ריבאונדים, יובל זוסמן 8, מייקל רול 7, ג'רמי פארגו 6, אנג'לו קלויארו 5, ג'וני אובריאנט 5, ג'ון דיברתולומאו 2.

קלעו למכבי אשדוד: ליס שושי 20 ו-8 ריבאונדים, ספנסר ווייס 12, מארק טולפסון 12, נמרוד לוי 7, עידו פליישר 7, פול סטול 5 (1 מ-8 מהשדה), 6 אסיסטים ו-6 איבודים, עמית עבו 3, ג'ייק פמברטון 2, ג'וש קרטר 2.

שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עשו את שלהם. שחקני מכבי תל אביב/לירון מולדובן

תגובות

יאניס ספרופולוס: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, ועל המקום הראשון בטבלה. זו הייתה המטרה שלנו, לסיים במקום הראשון ושיהיה לנו את יתרון הביתיות. שיחקנו משחק טוב מאוד נגד קבוצה מוכשרת התקפית, הם יודעים לקלוע הרבה נקודות, ואם אתה לא מוכן הם יכולים לפגוע בך. זה היה ניצחון חשוב. נשחק את המשחק האחרון של העונה הסדירה ונכין את עצמנו לפלייאוף. ג'ייק היה מדהים היום, הוא הראה את האיכות שלו, זה אחד המשחקים הכי טובים שלו. הוא הראה שהוא יכול לעשות דברים נהדרים מלבד קליעה, הוא יכול גם לשמור, להוריד ריבאונד ולהדוף כדורים. הוא היה על כל המגרש, זה מצוין לראות שחקן כמוהו מופיע ככה, יש לנו איכות בקבוצה הזאת".

בראד גרינברג: "מכבי יותר מדי עמוקה, יותר מדי חזקה ויותר מדי טובה בשבילנו. ג'וש קרטר לא יכול היה לשחק במחצית השנייה, ולא היה לנו את הגוף להתמודד איתם במשך 40 דקות. אני מוריד את הכובע בפניהם, האליפות עוברת דרכם או דרך ירושלים, והקבוצות האלה עמוקות ומאומנות טוב מאוד, והן לא סתם במקומות הראשונים בליגה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

בעקבות ההרחקה בדרבי: דיאנדרה קיין הורחק משני משחקים בפועל

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן מול מכבי אשדוד. לירון מולדובן
משחק מצוין שלו. ג'ייק כהן/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן מכבי אשדוד פול סטול. לירון מולדובן
בלי בעיות. ווילבקין מול סטול/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו, ג'ייק כהן וטאריק בלאק, בעוד אשדוד העלתה את פול סטול, ספנסר ווייס, מארק טולפסון, נמרוד לוי וליס שושי. ווילבקין קלע שש משמונה הנקודות הראשונות של הצהובים, האורחת צלפה ארבע שלשות כדי להישאר בעניינים, ובתום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות על 20:20.

רבע 2:

ווילבקין המשיך לצלוף והגיע ל-11 נקודות, מייקל רול, ג'רמי פארגו וג'ון דיברתולומאו שעלו מהספסל הריצו את המארחת ליתרון שיא עד אותו רגע - 23:33. ג'ייק כהן הצטרף לחגיגה והפך את זה ל-29:45, בדרך ל-35:52 במחצית.

רבע 3:

הרבע השלישי נפתח כפי שהסתיים השני, עם יכולת טובה של ג'ייק כהן שסידר לצהובים 39:59. ווייס וטולפסון ניסו להחזיר את האורחת לתמונה, ועם העליה לרבע האחרון עמד היתרון התל אביבי על 52:68.

רבע 4:

לצערה של אשדוד, הרבע האחרון היה בגדר גארבג' טיים בלבד. ליס שושי צימק ל-78:65, ארבע דקות לסיום, אבל הצהובים ידעו להגדיל מחדש את הפער ולהימנע מדפיקות לב מיותרות. זה נגמר ב-70:93 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. לירון מולדובן
קלויארו מציל כדור/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק מול שחקן מכבי אשדוד פול סטול. לירון מולדובן
יתרון גובה. בלאק מול סטול/לירון מולדובן
שחקני מכבי אשדוד ליס שושי, נמרוד לוי. לירון מולדובן
ליס שושי מוריד כדור חוזר/לירון מולדובן
אנג'לו קלויארו על ספסל מכבי תל אביב. לירון מולדובן
קלויארו חוגג על הספסל/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס מול מכבי אשדוד. לירון מולדובן
שלושה מחמשת שחקני אשדוד מנסים לעצור את אלכס טיוס/לירון מולדובן
מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. לירון מולדובן
גרינברג/לירון מולדובן
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
ספרופולוס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully