וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההרחקה בדרבי: דיאנדרה קיין הורחק משני משחקים בפועל

15.5.2019 / 14:05

שחקן מכבי תל אביב יוכל לחזור לפעילות בפלייאוף, כשהוא מושעה משני המשחקים האחרונים בליגה הסדירה. בנוסף נקנס קיין ב-40 אלף שקל: "הביע חרטה וטען כי מעשיו נעשו כתגובה טבעית לאחר שהרגיש מושפל וספג קללות גזעניות"

one

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) כי שחקנה של מכבי תל אביב דיאנדרה קיין הורחק משני משחקים בפועל ונקנס ב-40 אלף שקל, כולל הקנס האוטומטי על ההרחקה הישירה שלו שעומד על 12 אלף שקלים. בנוסף הוא נענש בהרחקה על תנאי לארבעה משחקים למשך שנתיים ובקנס כספי על תנאי בסך 28 אלף שקלים.

כזכור, במהלך הרבע הראשון של המשחק, ניגש קיין לקחת כדור שהיה קרוב לאוהדי הפועל תל אביב שהחלו לקלל אותו, ובתגובה איים השחקן לזרוק עליהם כדור. היציע של אוהדי הפועל התלקח והחל להשליך חפצים ולירוק לעבר קיין, שבתגובה ירק לכיוון האוהדים וזרק מוט קרטון בחזרה אליהם, כשהשופטים מחליטים להרחיקו מיידית.

עוד בנושא
תחזית: "יובל זוסמן ייבחר בבחירה ה-49 בדראפט על ידי סן אנטוניו"
80 דקות לסיום העונה: מי תיכנס לפלייאוף, מי תרד ללאומית?
האוהד שתקף את פיזיותרפיסט מכבי תל אביב הורחק מהמגרשים רק עד לתום העונה

דיאנדרה קיין מכבי תל אביב. מגד גוזני
יצא בזול? קיין/מגד גוזני

"קיין הודה בהאשמות נגדו והביע חרטה על התנהגותו וטען כי מעשיו נעשו בעידנא דריתחא וכתגובה טבעית לאחר שהרגיש מושפל ופגוע מאוד לאור מעשי אלימות מילולית ופיזית חמורים וקשים ביותר שביצעו אוהדי הפועל ת"א נגדו ולרבות הטחת קללות גזעניות", נכתב בהודעת האיגוד.

הדיון היה אמור להערך מחר, אך בשל העובדה כי מכבי תל אביב תשחק הערב נגד מכבי אשדוד (21:00, שידור ישיר בספורט 5+), החליטו באיגוד הכדורסל להקדים את הדיון להיום, ללא השתתפות הצדדים. במכבי החליטו שלא לרשום את קיין להתמודדות, כדי למנוע מצב בו הוא יורחק והם ישארו עם זר אחד פחות בסגל, והוא יחל לרצות את עונש ההרחקה שלו כבר במשחק היום, ויוכל לחזור לשחק בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully