וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80 דקות לסיום העונה: מי תיכנס לפלייאוף, מי תרד ללאומית?

14.5.2019 / 20:00

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה ואף קבוצה עוד לא בטוחה במקום שלה. ניסינו לעשות סדר על האפשרויות של הקבוצות, מה הן צריכות לעשות כדי לעמוד במשימה האחרונה ובאיזה סיטואציה הן יוצאות מאוכזבות. האם דרבי אפשרי? הכינו את המחשבונים

one

80 דקות של משחק נותרו לסיום העונה הסדירה בליגת העל בכדורסל, ונכון לעכשיו לא ידועות עדיין סדרות הפלייאוף, לא ידוע מי תרד לליגה הלאומית, ואף קבוצה לא יודעת עוד בוודאות באיזה מקום תסיים את העונה ביום שני הבא. לפני מחזורי הנעילה של הליגה, ניסינו לעשות סדר במה כל קבוצה צריכה לעשות, ואילו אפשרויות קיימות בשבילה בשני המחזורים האחרונים.

עוד בנושא
הושגה פריצת דרך: סדרות עד הגמר ועד חמישה זרים בליגת העל לשלוש שנים
שמעון מזרחי מאיים: "במצב הנוכחי, מכבי תל אביב לא תופיע למשחקים בדרייב אין"
הפיזיותרפיסט שהותקף על ידי אוהד הפועל תל אביב הגיש תלונה במשטרה

שחקן הפועל חולון קורי וולדן מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
מה יהיה? חולון נגד מכבי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - קרובה להבטחת המקום הראשון בליגה. ניצחון שלה באחד משני המחזורים האחרונים, או הפסד אחד של הפועל חולון, והיא תסיים ראשונה. הסיכוי היחידי לגמור במקום השני - לסיים עם אותו מספר נקודות כמו של הפועל חולון, בלי שהפועל ירושלים מסיימת בשוויון גם כן.

הפועל ירושלים - תסיים במקום השני אם תנצח את אותו מספר משחקים או יותר מהפועל חולון, אחרת תסיים במקום השלישי. עשויה לסיים גם רביעית בתרחיש כמעט דמיוני.

הפועל חולון - תסיים במקום השני אם תנצח יותר משחקים מהפועל ירושלים, אחרת תסיים במקום השלישי. בתרחישים קיצוניים יכולה להפתיע ולסיים ראשונה, או להידרדר למקום הרביעי.

הפועל אילת - כמעט בטוחה במקום הרביעי בטבלה. כדי לצאת ממנו צריכה לנצח פעמיים, ושהפועל ירושלים תפסיד פעמיים.

עוד באותו נושא

שמעון מזרחי: "במצב הנוכחי, מכבי תל אביב לא תופיע למשחקים בדרייב אין"

לכתבה המלאה
תומר גינת הפועל תל אביב. מגד גוזני
תומר גינת הפועל תל אביב/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - אם תנצח משחק אחד לפחות, תבטיח את המקום החמישי, שיובטח לה גם במקרה שמכבי ראשון לציון והפועל תל אביב יפסידו לפחות משחק אחד. יכולה להידרדר במקרה הקיצוני למקום השישי.

מכבי ראשון לציון - קרובה להבטחת המקום בפלייאוף, ורק תרחיש קיצוני ישאיר אותה בחוץ. תוכל לעלות למקום החמישי רק אם תנצח פעמיים, אך ככל הנראה תסיים במקומות 6-7.

הפועל באר שבע - לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף, וזקוקה לניצחון אחד כדי לעשות זאת. אם תפסיד בשני המחזורים האחרונים, תקווה שגלבוע/גליל לא תנצח גם את נס ציונה, אחרת תסיים מחוץ לשמינייה.

הפועל תל אביב - בתרחיש מסוים גם ניצחון אחד לא יבטיח את מקומה בפלייאוף. צריכה לנצח לפחות אותו מספר משחקים כמו מכבי אשדוד, ואם תפסיד פעמיים כמו אשדוד, לקוות שגלבוע/גליל לא תנצח פעמיים. בתרחישי קיצון יכולה בשני ניצחונות גם לסיים במקום החמישי, אך אם תעשה פלייאוף תסיים ככל הנראה במקומות 6-8.

הפועל גלבוע/גליל - זקוקה לשני ניצחונות כדי להיכנס ולהפסד נוסף של הפועל באר שבע או שני הפסדים של מכבי ראשון, והיא בשמינייה הראשונה במקומות 7-8, אחרת תסיים מחוץ לפלייאוף.

מכבי אשדוד - מה שהקבוצה מהדרום צריכה כדי להיכנס לפלייאוף זה לנצח משחק יותר מהפועל תל אביב, ולקוות שהתוצאות של גלבוע/גליל והפועל באר שבע יפעלו לטובתה גם כן, אחרת תסיים מחוץ לפלייאוף. אם תנצח פעמיים, והפועל תל אביב גם תנצח פעמיים, תיכנס רק אם באר שבע תפסיד פעמיים.

עירוני נהריה - נלחמת על ההישארות בליגה. שני ניצחונות ישאירו אותה בוודאות, ניצחון אחד ישאיר אותה רק אם בני הרצליה תפסיד לפחות פעם אחת. במצב של שני הפסדים היא תישאר רק אם הרצליה תפסיד פעמיים גם כן, אחרת תנשור ללאומית.

בני הרצליה - נלחמת על ההישארות בליגה. צריכה לנצח משחק אחד יותר מעירוני נהריה, אחרת תרד לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully