וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וליאן סטו: "נהניתי מהאוכל בישראל, עליתי 6 ק"ג בחצי שנה"

אקס הפועל באר שבע סיפק ריאיון משועשע: "אם הייתי נשאר בישראל שנתיים, הייתי חוטף סכרת. 4-5 קבוצות יכולות לשחק בליג 1"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

כחמישה חודשים אחרי שעזב את הפועל באר שבע וחתם בבזייר מליגת המשנה בצרפת, ז'וליאן סטו התראיין אתמול (רביעי) במולדתו וסיפר על החוויות שלו מחצי השנה בבירת הנגב.

"אני לא מצטער שחתמתי בהפועל באר שבע, הייתי עושה זאת שוב. בגיל 31 רציתי לשחק בחו"ל וזו גם הייתה החלטה נכונה מבחינה כלכלית. למדתי לשחק אנגלית, היה לי חוזה טוב ונהניתי מהחוויה. היה חם והאימונים התקיימו בערב, כך שהיה לי זמן ללכת לים.

"נהניתי מהאוכל המקומי, עליתי שישה ק"ג בשישה חודשים. אם הייתי נשאר בישראל שנתיים, הייתי חוזר לצרפת עם סכרת ובעיות כולסטרול (צוחק). בימי שישי בערב האוהדים היו מזמינים אותי לארוחות ומאוד אהבתי את זה... אבל ברצינות, מאוד נהניתי מחצי השנה שלי בישראל, הרבה בזכות איכות החיים הגבוהה והיחס החם כלפיי. בהתחלה פחדתי בגלל מה שמראים בחדשות בצרפת, אבל אחרי שחייתי שם מעט זמן, כל החרדה נעלמה.

"בנובמבר היה מצב לא נעים, סירנות וקולות נפץ. חבר מצרפת בדיוק ביקר אותי ונאלצנו לשהות בממ"ד. בכל בית בישראל יש ממ"ד, זה מצב קצת מוזר. המועדון נתן לנו אישור לטוס הביתה לכמה ימים וחזרנו אחרי שהמצב נרגע. בכל מקרה, לא זו הסיבה בגללה רציתי לחזור לצרפת. היו לי סיבות אחרות, בין היתר משפחתיות.

"בישראל יש 4-5 קבוצות, כולל הפועל באר שבע, שמבחינת הרמה שלהן יכולות להתברג בחלק התחתון של הליגה הבכירה בצרפת. שאר הקבוצות הן ברמה של ליגת המשנה. היו לי קצת בעיות התאקלמות בהתחלה, בין היתר בגלל מחסום השפה. הפועל באר שבע הייתה צריכה לפנות מקום לזר בינואר ובסופו של דבר עזבתי בהחלטה משותפת עם המועדון".

עוד בנושא:

בנתניה חוששים מאובדן הכרטיס לאירופה. דראפיץ' גאה: "הרמנו מועדון מרוסק"
קובי רפואה להפועל תל אביב: שלמו את מלוא שכרי, או שאפנה לבוררות
יוסי אבוקסיס מצהיר: "אני נשאר בבני יהודה בעונה הבאה, זמני עוד יגיע"

ז'וליאן סטו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מאוד נהניתי מחצי השנה שלי בישראל, הרבה בזכות איכות החיים הגבוהה והיחס החם כלפיי". סטו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully