וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: לוקה יוביץ' יוצג כשחקן ריאל מדריד בשבוע הבא

על פי "אס", כל הפרטים כבר סוכמו והבלאנקוס מחכים למשחקה האחרון של פרנקפורט. וגם: הצרות עם פוגבה והטיפ של אברה לחברו הצרפתי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות של מנצ'סטר סיטי לאליפות השנייה ברציפות

ריאל מדריד ממשיכה בניסיונותיה לבנות מחדש את הסגל ולספק לזינדין זידאן קבוצה חזקה מספיק כדי לחזור ולהתמודד על זכיה בלה ליגה ובליגת האלופות. על פי "אס", כבר בשבוע הבא יודיעו בקבוצת הפאר הספרדית על החתמה גדולה ראשונה: לוקה יוביץ', חלוצה המצוין של איינטרכט פרנקפורט.

הפרטים בין הצדדים כבר סגורים לגמרי, אולם במדריד לא רצו להודיע על כך באופן רשמי עד שהעונה של הקבוצה הגרמנית תסתיים. פרנקפורט תארח במשחק הליגה האחרון שלה העונה את באיירן מינכן, בניסיון להשיג את המקום הרביעי ואיתו מקום בליגת האלופות.

יוביץ' (21), שגדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום בלגרד, פרץ העונה עם 27 שערים בכל המסגרות ב-47 הופעות. על פי דיווחים, מחירו צפוי לעמוד על כ-60 מיליון יורו. הבלאנקוס רואים בו חלוץ שגם יכול לשתף פעולה עם קארים בנזמה, וגם להחליף אותו בבוא היום כסקורר המוביל בקבוצה.

עוד בנושא:

אנטואן גריזמן הודיע לאתלטיקו מדריד על רצונו לעזוב
אמבפה יצטרך לרוץ מהר כדי להשיג אותו: מסי בדרך לזכייה בנעל הזהב
אחרי שכל הפרטים סוכמו: מה מונע את מעברו של דה ליכט לברצלונה?

לוקה יוביץ' שחקן פרנקפורט. רויטרס
הרכש הגדול הראשון הולך ומתקרב. יוביץ'/רויטרס

בעוד אדן הזאר צפוי לעשות את דרכו לברנבאו בשלב כזה או אחר של הקיץ, עסקת פול פוגבה נראית רחוקה יותר.על פי "האינדיפנדנט" הבריטי, מנצ'סטר יונייטד כלל לא תהיה מוכנה להקשיב להצעה נמוכה מ-170 מיליון יורו - סכום שפלורנטינו פרס לא צפוי לשלם. כמו כן, השדים האדומים אינם מעוניינים בגארת' בייל או בטוני קרוס בעסקת חליפין, ועל כן הבלאנקוס יצטרכו לשלוח יד עמוקה לארנק אם ברצונם לזכות בקשר הצרפתי. פוגבה עצמו רוצה לעזוב למדריד, אבל כרגע עושה רושם שהמגעים בין הקבוצות תקועים, והעובדה כי כוכב יונייטד רוצה להפוך לשחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם - 27 מיליון יורו לעונה - לא תעזור.

ב"מארקה" טוענים כי זידאן אמנם חושק בפוגבה, אולם בהנהלה דווקא מעדיפים לנסות ולרכוש את כריסטיאן אריקסן. כך או כך, ברור כי המדרידאים יהיו חייבים למכור מספר שחקנים כדי לממן את הרכש הגדול שצפוי בקיץ, ואחד מאלה שיעזבו יהיה קיילור נבאס. זידאן כבר הודיע לפלורנטינו פרס כי הוא מוכן למכור את השוער הקוסטה ריקני, אף שזכה ממנו לקרדיט רב בעבר.

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
ייאלץ להישאר באולד טראפורד? פוגבה/רויטרס

ואם בפוגבה עסקינן, הרי שלפטריס אברה יש כמה טיפים עבור הכוכב הצרפתי - זאת בהנחה שיישאר במנצ'סטר יונייטד. "השחקנים חייבים לעשות צעד קדימה", אמר מגן העבר. "אמרתי לפול, 'אתה חושב שזה נורמלי שאתה מלך השערים? מילא מלך הבישולים, אבל מלך השערים? מה עם ג'סי לינגארד? מרכוס רשפורד? רומלו לוקאקו?' אמרתי לו, 'פול, תלך אליהם ותגידם להם, באמת? אני מבקיע יותר מכם?'"

אברה הוסיף ואמר: "אני לא מנסה להגן על פול, אבל הורגים אותו. הוא מלך השערים, מלך הבישולים, אפשר לפקפק במנהיגות שלו, אבל בסך הכל הוא היה השחקן הכי טוב של יונייטד העונה. רק בגלל שהוא פול פוגבה, יש לו תסרוקות שונות, הוא רוקד, יש לו אינסטגרם וכל זה, אנשים מבקרים אותו ושוכחים איזה שחקן הוא. רק הוא ודה חאה יכולים לשחק בקבוצה גדולה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully