וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכל הפרטים סוכמו: מה מונע את מעברו של דה ליכט לברצלונה?

ב"מארקה" טוענים שהקטלאנים סיכמו על 70 מיליון יורו שישולמו לאייאקס וגם תנאי השחקן נסגרו, המכשול היחיד: סוכנו, מינו ראיולה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות להפסד של ברצלונה לליברפול בליגת האלופות

קפטן אייאקס, מתייס דה ליכט, נמצא עם רגל וחצי בברצלונה. ב"מארקה" הספרדי תוהים בימים האחרונים מדוע עסקת העברתו של ילד הפלא בן ה-19 לא נסגרת ומקבלת חותם רשמית, בדומה לעסקת העברתו של פרנקי דה יונג עליו הקטלאנים הכריזו כבר באמצע בינואר. אז מה באמת מונע מהעסקה להיסגר ולהיחתם באופן רשמי? ב"מארקה" ניסו לבדוק היום (שלישי) וחזרו עם שם אחד שעומד מאחורי הסחבת.

השלב הפשוט, שכבר סוכם על פי כלי התקשורת בספרד, הוא המשא ומתן בין ברצלונה לאייאקס. ההולנדים דורשים סכום שנע באיזור ה-70 מיליון יורו עבור השחקן, סכום שבברצלונה מוכנים לשלם. גם תנאי השכר של הבלם במועדון לא צפויים להוות מכשול, ולמעשה, הקושי היחיד שמונע מהעסקה להיסגר היא הדרישה של סוכנו מינו ראיולה, שדורש לשלשל לכיסו מעט יותר מ-12 מיליון יורו.

בחלק מגופי התקשורת בספרד מאשימים את ראיולה, לו מערכת יחסים לא טובה במיוחד עם המועדון הקטלאני, בניסיון מכוון להכשיל את העסקה. בברצלונה טוענים שעדיין יש משא ומתן מתקדם שהולך לכיוון חיובי, וכי לסוכן האיטלקי אין כל כוונה להכשיל את העסקה. ראיולה (51) הושעה ביום שבת האחרון על ידי פיפ"א לשלושה חודשים בעקבות העברה לא חוקית של החלוץ ג'אנלוקה סקמאצ'ה מססואולו לזוולה ההולנדית בקיץ האחרון.

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס. GettyImages
הסוכן מערים קשיים. מתייס דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully