וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן הודיע לאתלטיקו מדריד על רצונו לעזוב

"אלה היו חמש שנים מדהימות", אמר כוכב הקולצ'ונרוס, שנפגש עם סימאונה והנשיא ובישר להם כי המשחק מול לבנטה יהיה האחרון שלו במועדון. ברצלונה צפויה להפעיל את סעיף השחרור - 120 מיליון יורו

אימג'בנק GettyImages

עסקת העברתו של אנטואן גריזמן לברצלונה נראית קרובה מתמיד. "החלטתי לעזוב, להתמודד עם אתגרים חדשים. אלה היו חמש שנים מדהימות כאן. תודה לכולם, מעומק לבי", אמר הערב (שלישי) כוכב אתלטיקו מדריד בסרטון שיועד לאוהדי הקבוצה.

מוקדם יותר דווח ב"מארקה" כי גריזמן נפגש עם נשיא הקולצ'ונרוס מיגל אנחל גיל מרין ועם המאמן דייגו סימאונה, ובישר להם כי הוא מעוניין לעזוב. לאחר מכן העביר מסר דומה לחבריו לקבוצה. הקטלאנים, באופן טבעי, הם המועמדים המובילים לרכוש את החלוץ הצרפתי.

גריזמן האריך בקיץ שעבר את חוזהו באתלטיקו וסעיף השחרור שלו צמח ל-200 מיליון יורו, אולם בקיץ הקרוב הוא יעמוד על 120 מיליון יורו "בלבד". הקולצ'ונרוס יקבלו 96 מיליון יורו מהעסקה, וריאל סוסיאדד את הכסף הנותר. במועדון האמינו עד הימים האחרונים שיצליחו לשכנע את הצרפתי להישאר, ורצו לשמוע במילותיו שלו, ולא דרך התקשורת, על רצונותיו. זה קרה היום, מה שמקרב אותו עוד יותר לקאמפ נואו. משחק האחרון בשורות הקולצ'ונרוס ייערך ביום שבת הקרוב, מול לבנטה.

"אנטואן הוא הקפטן שלנו והוא שחקן מאוד חשוב, אני לא מודאג", התעקש היום סימאונה, לפני הפגישה וההודעה הרשמית. "אני לא נמצא בתוך הגוף שלו אז אני לא יודע מה הוא חושב, אבל נותרו לו עוד שנתיים בחוזה והוא ימשיך להתפתח כאן".

עוד בנושא
דיווח: ריאל מדריד תודיע על רכישתו של אדן הזאר אחרי גמר הליגה האירופית
ברצלונה: פיליפה קוטיניו ספג קריאות בוז וקללות במשחק נגד חטאפה

מוקדם יותר הבוקר נטען: "מלחמה קרה בין קוטיניו לברצלונה". לשני הצדדים ברור כי בינתיים השידוך ביניהם הוא לא מוצלח, כשהכוכב הברזילאי שהגיע מליברפול עם ציפיות גדולות לא מצליח להצדיק את ההשקעה הגדולה בו, וכבר מזמן מעורר כעס ומרמור בקרב אוהדי הקבוצה בקאמפ נואו. ב"ספורט" הקטלאני טוענים ששני הצדדים כרגע נוקטים בטקטיקה: גם הסוכן של קוטיניו וגם הנהלת ברצלונה לא אומרים כלום אך פועלים מתחת לפני השטח, וזאת לקראת שיחות שייערכו בשבועות הקרובים בנוגע לעזיבת השחקן.

"גריזמן בעד קוטיניו", נכתב על השער של "ספורט" היום (שלישי), שם מדווח על ההחלטה של בארסה ללכת על הכוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד ולשחרר את קוטיניו לפרמיירליג. "כרגע אף אחד לא חושף את הקלפים", נכתב ב"ספורט", כשגם השחקן וסוכנו (לפחות כלפי חוץ) מכחישים שיש בכוונתם להתייאש ולעזוב, אבל ברצלונה יודעת שהיא חייבת להכניס לקופה שלה כסף לנוכח התוכניות שלה. אחרי רכישת הענק של נייג'ל דה יונג, רכישתו הצפויה של מתיאס דה ליכט (שצפויה לכאורה להיעשות רשמית בימים הקרובים, על פי "רדיו קטאלוניה") ולנוכח התוכניות על גריזמן - בבארסה "מתכננים לנצל את הביקוש שעדיין יש לקוטיניו בפרמיירליג". עוד נטען כי קוטיניו עצמו כבר מיואש ואמר למספר שחקנים בנבחרת ברזיל שלא יופתע אם יעזוב כבר הקיץ, וגם פפ סגורה, המנהל המקצועי של בארסה, מביע ספקות ביכולת של קוטיניו להראות יציבות והמשכיות.

המכשול הגדול יהיה כספי: קוטיניו נרכש ב-160 מיליון יורו, ומרוויח 14 מיליון יורו לעונה. לא יהיה קל לבארסה למצוא קבוצה שתעמוד בדרישות האלה, וברצלונה תקווה למזער נזקים.

שער "ספורט" על ברצלונה, קוטינו, גריזמן. צילום מסך
גריזמן בעד קוטיניו. "ספורט/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully