וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה פוטר מהפועל תל אביב, אבל לא כל הבעלים מסכימים על כך

14.5.2019 / 20:10

המאמן התבשר על סיום דרכו לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש ובו סעיף לפיו יקבל פיצוי של חודש אחד בלבד אם יפוטר, אולם אחד מבעלי הקבוצה מנסה להמשיך את ההתקשרות. מסאי דגו, שרון מימר וניסו אביטן מועמדים

יוסי ציפקיס

במשך שבועות ארוכים סירב קובי רפואה להתייחס לעתידו בהפועל תל אביב, והדגיש כי יעשה כך רק עם תום העונה. ובכן, העונה הגיעה לסיומה בתחילת השבוע, ואיתה הגיע לסיומה גם דרכו של המאמן בשורות האדומים. הפועל תל אביב החליטה לפטר היום (שלישי) את רפואה, על רקע היחסים הרעועים בינו ובין ההנהלה, בעיקר בכל הנוגע לחלוקת הסמכויות המקצועיות בעונה הבאה, כשהנהלת המועדון כבר הבהירה כי היא זו שמתכננת לקבוע את הסגל ב-2019/20, ולא המאמן.

"נוצרה אווירה לא טובה, גם בינך לבין דן רומן שאנחנו מייעדים לו תפקיד משמעותי", אמר שרון ניסנוב לרפואה בפגישה בין השניים היום. לאחר מכן הוצע למאמן לחתום על חוזה חדש בשכר זהה, אבל עם סעיף שבו יקבל פיצוי על חודש אחד בלבד במקרה שיפוטר בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה. רפואה סירב לסעיף הזה והצדדים נפרדו. עם זאת, מתברר כי אין הסכמה מלאה בין כל הבעלים של המועדון ואחד מהם מנסה למצוא דרך בה רפואה והפועל תל אביב ימשיכו לעבוד יחד. הסיכויים שכך יהיה נראים קלושים כרגע.

מסאי דגו ושרון מימר הם שניים מהמועמדים להחליף את רפואה אם אכן יסיים את דרכו באופן רשמי. גם שמו של ניסו אביטן הוזכר, אולם במקרה כזה תצטרך הפועל תל אביב לפצות את הפועל חדרה, בה חתום המאמן.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: גבריאל תמאש עשוי לקבל בימים הקרובים הודעה על שחרורו
מכבי חיפה: מוחמד עוואד התנצל על תקרית היריקה, והושעה מאימוני הקבוצה
מ.ס אשדוד תנסה להשאיר את גורדנה, רייכרט ויחזקאל לעונה נוספת

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. קובי אליהו
הסוף היה ידוע מראש. רפואה/קובי אליהו

רפואה (44), ששיחק בין היתר במכבי תל אביב, בני יהודה ומכבי פתח תקוה, החל את קריירת האימון שלו בשורות אותה פתח תקוה ב-2014. לאחר מכן עבר גם במכבי שעריים, וב-2017 מונה לראשונה למאמן הפועל תל אביב. בתחילת העונה הנוכחית פוטר, אבל חזר בחלוף חודש וחצי בלבד במקום אופיר חיים. הוא אמנם הצליח להשאיר את האדומים בליגה בסופו של דבר, אבל זה לא הספיק כדי להשיג כרטיס לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully