וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד עוואד התנצל על תקרית היריקה, והושעה מאימוני הקבוצה

14.5.2019 / 12:39

בשיחה עם בלבול ואוסמו החלוץ הביע חרטה על התנהגותו, שגרמה להרחקה בהפסד מול חדרה. בקבוצה חוששים לאבד את הכרטיס לאירופה ש"יוציא את הרוח מהמפרשים", בלבול ישנה מערך לפני מכבי תל אביב

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בפלייר: אשדוד חוגגת הישארות

עיקרי הדברים

- מוחמד עוואד התנצל על התקרית מול חדרה הושעה מאימונים

- שחקן בקבוצה הגן על עוואד: "צריך לזכור מה עבר עליו"

- בקבוצה חוששים מאיבוד הכרטיס לאירופה: "יוציא את הרוח מהמפרשים"

- בחיפה עדיין מקווים שבירם כיאל יצטרף

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד אתמול (שני) להפועל חדרה (2:0), שהכניס שוב את המערכת ללחץ. "פתחנו את המאבק על אירופה ואסור לנו היה לתת לזה לקרות", אמר גורם במועדון, "אוי ואבוי לנו אם לא נשיג את הכרטיס לאירופה גם העונה. זה יכול להוציא את הרוח מהמפרשים של כולם".

בחיפה התאכזבו מאוד מהיכולת של מרבית השחקנים והעבירו ביקורת על משחק ההגנה הנרפה. אייטן ריינן צפוי לחזור להרכב למשחק נגד מכבי תל אביב, כשהמאמן מרקו בלבול צפוי לחזור למערך שלושת הבלמים.

עוד בנושא
מרקו בלבול: "שום דבר לא הלך, זה היה יום רע מאוד שלנו"
בלבול על עוואד: "זאת עבירת משמעת חמורה, נטפל בזה בתוך המועדון"
ביום שני בליגת העל: הפועל חדרה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

עוד באותו נושא

מרקו בלבול: "שום דבר לא הלך, זה היה יום רע מאוד שלנו"

לכתבה המלאה
מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
"מגיע אחרי תקופה לא פשוטה". עוואד מורחק/שלומי גבאי

מי שספג ביקורות קשות הוא החלוץ מוחמד עוואד שהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים אחרי שירק בצורה מכוערת על יהב גורפינקל, והורחק בדקה ה-32. בשיחה שנערכה הבוקר לפני פתיחת אימון בין המאמן, מרקו בלבול, מנהל הקבוצה, רפי אוסמו, ועוואד - הביע החלוץ חרטה והתנצל על מעשהו אמש במשחק מול הפועל חדרה. בעקבות המקרה השחקן הושעה מאימונים, וצפוי לחזור עוד מספר ימים.

עוואד גם התקשר אתמול בלילה לגורפינקל, עמו שיחק במחלקת הנוער של מכבי חיפה, והתנצל בפניו על היריקה. "ברור שאי אפשר להצדיק את מה שהוא עשה אבל צריך לזכור שהוא מגיע אחרי תקופה לא פשוטה עבורו", אמר שחקן בקבוצה על עוואד, "הוא ילד טוב ומקצוען שטעה והבין מיד שעשה טעות. לא צריך לצלוב אותו ולהפיל עליו את כל האשמה. כולנו אשמים באותה מידה". אתמול בלבול אמר ש"זאת עבירת משמעת חמורה, נטפל בזה בתוך המועדון".

בעניין אחר, הקשר הצרפתי עוסמאן דראמה יחל להיבחן בקבוצה. בחיפה מודעים לעבר הבעייתי של השחקן, אבל ציינו שמדובר בתקרית שקרתה כשהשחקן היה צעיר מאוד והם מאמינים שמאז הוא התבגר. בכל מקרה בקבוצה יבחנו גם את אופיו בימים בהם ישהה בישראל. מלבד דראמה בקבוצה יגבירו מאמצים לנסות ולצרף את קשרה של ברייטון בירם כיאל.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. טל לוי
יאבד את הכרטיס לאירופה? שחר/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully