וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שום דבר לא הלך, זה היה יום רע מאוד שלנו"

13.5.2019 / 22:45

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-2:0 להפועל חדרה ודיבר על ההרחקה של עוואד: "שחקנים תמיד חוצים קו אדום, זה קורה". אביטן: "לא בא ברגל לנצח אותם פעמיים. יש לי חבורת לוחמים עם לב ענק"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-34 בפלייאוף העליון של ליגת העל הגיע לסיומו הערב (שני) עם מכבי חיפה, שפיספסה הזדמנות לבסס את מעמדה במקום השני בטבלה עם הפסד 2:0 בחוץ להפועל חדרה. הירוקים, שלא הפסידו מאז הובכו על ידי אותה חדרה בחיפה בתחילת אפריל (3:1), רשמו הפסד שני העונה לקבוצה של ניסו אביטן שנעזרה בשערים של מקס גרצ'קין (18) ועדן קארצב (64). הקבוצה של מרקו בלבול גם נשארה בעשרה שחקנים שמוחמד עוואד, שירק בצורה מכוערת על יהב גורפינקל, הורחק בדקה ה-32.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
"נטפל בזה בתוך המועדון". מוחמד עוואד אחרי ההרחקה/שלומי גבאי

משמעות ההפסד, העשירי העונה של מכבי חיפה בליגה, היא שהקרב על המקום השני בטבלה פתוח לחלוטין כשנותרו שש נקודות בקופה. חיפה עדיין שנייה עם 54 נקודות, אבל מכבי נתניה נמצאת במקום השלישי עם 53 והפועל באר שבע עם 52. חדרה, מצידה, כבר יודעת שתסיים במקום השישי, אבל היא העלתה את מאזנה ל-39 נקודות והשיגה ניצחון שני בפלייאף העליון, כשגם את הראשון היא השיגה על חשבון מכבי חיפה.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר בסיום: "זה היה משחק חשוב, אבל שיחקנו רע מאוד. אחרי הגול וההרחקה הפכנו לפגיעים מאוד. לא יצרנו מצבים ולא היינו חדים. כל הכבוד לחדרה, היא קבוצה טובה שניצחה בצדק. ננסה לתקן נגד מכבי תל אביב במחזור הבא. השחקנים באמת ניסו, אבל שום דבר לא הלך היום. זה פשוט היה יום רע מאוד. המטרה היא להגיע לאירופה בעונה הבאה, אני מבטיח שנעשה הכל כדי להיות שם". על ההרחקה של מוחמד עוואד: "שחקנים תמיד חוצים קו אדום, אלה דברים שקורים בכדורגל. זאת עבירת משמעת חמורה, נטפל בזה בתוך המועדון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חדרה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
"לפעמים אנשים מתבלבלים ושוכחים מי אנחנו". שחקני הפועל חדרה חוגגים/שלומי גבאי

עאיד חבשי הוסיף: "בליגה הזאת אין משחקים קלים. רצינו מאוד לנצח, עבדנו קשה כדי לבוא ולקחת שלוש נקודות ולגמור את הסיפור, אבל עכשיו נשארו לנו שני משחקים שהם גמר גביע. נצטרך לקחת שלוש נקודות מול מכבי תל אביב בבית. אנחנו לא מסתכלים על גמר הגביע, זה לא מעניין אותנו, מתרכזים בעצמנו. לא באנו מוכנים, כל הכבוד לחדרה שלקחה שלוש נקודות. נבוא טוב יותר ליום ראשון. הקהל שלנו תומך בנו כל השנה, מגיע לו כל הכבוד. ננסה לגמור עבורו את הסיפור ביום ראשון".

בצד המנצח, מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אמר: "ניצחון מוצדק. נראינו טוב. הסגל שלנו קצר, אבל אני מאמן חבורת לוחמים עם לב ענק. הכרטיס האדום שחיפה ספגה עזר לנו, אבל גם לפניו נראינו טוב, הראינו מחויבות. בשביל מועדון צנוע כמו שלנו לנצח פעמיים את הפועל חדרה זה לא בא ברגל. לפעמים אנשים מתבלבלים ושוכחים מי אנחנו. אני רוצה לברך את חביב אוחיון, הוא עבר תקופה לא טובה והאמנו בו כל הזמן. משחקנים צעירים מקבלים חוסר יציבות, זה מה שקרה לו. היה לו משחק טוב בו הוא לא ספג, אני שמח בשבילו ואני מקווה שהוא ימשיך עם היכולת הזאת. כל מי שהשאיל לנו שחקנים העונה עשה עסקה מצוינת, כי השחקנים שהושאלו שיחקו, תרמו לנו, ואולי הם יתרמו גם לקבוצות האם שלהם בעתיד".

חביב אוחיון שוער הפועל חדרה. טל לוי
"עבר תקופה לא טובה". חביב אוחיון/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully