וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד תנסה להשאיר את גורדנה, רייכרט ויחזקאל לעונה נוספת

14.5.2019 / 10:26

בקבוצה החלו בשיחות עם שלושה מגיבורי מסע ההינצלות במטרה להחתימם לעוד עונה. בן זקן יחליט עד סוף החודש האם להמשיך עם בוחבוט ואוחיון על הקווים

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס. אשדוד רוצה את רועי גורדנה, בן רייכרט ושגיב יחזקאל לעונה הבאה וכבר החלה בשיחות עימם. אמש (שני) הוזמנו כל השחקנים לארוחת פרידה במהלכה דיבר ג'קי בן זקן והודה לכולם על ההישארות ההירואית בליגה. בשם השחקנים דיבר גורדנה, אף שלא שימש כקפטן הקבוצה, מה שמלמד עד כמה החיבור שלו בתוך מספר חודשים למועדון היה חזק. באשדוד כבר הבהירו לקשר שהם רוצים לראות אותו במועדון לעונה הבאה וצפויים להגיש לו הצעה כספית גבוהה יותר ממה שהוא השתכר העונה.

גם את רייכרט רוצים באשדוד. לקשר יש חוזה לעונה הבאה בזולטה וארחם הבלגית והוא אמור להתייצב לפתיחת האימונים שם, רייכרט מעדיף לשחק בבלגיה בעונה הבאה, אבל יתכן שגם הוא בסוף יסכים להצעת אשדוד. ליחזקאל יש חוזה לעונה הבאה במכבי תל אביב ואם בקרית שלום יחליטו להשאיל אותו לעונה נוספת, הוא עשוי לשקול בחיוב את ההצעה של אשדוד מאחר שאחרי ההשאלות לקרית שמונה ולבני יהודה, מצא יחזקאל בית חם באשדוד, התחבר למקום וגילה יכולת מצויינת בעיקר בפלייאוף התחתון.

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מחזיק בחוזה במכבי תל אביב לעונה הבאה. שגיב יחזקאל/לירון מולדובן

בכל הקשור לצוות המקצועי, בן זקן לא מתכוון למהר ולקבל החלטה שהוא ממשיך לעונה הבאה עם אבי בוחבוט ומשה אוחיון. לאוחיון יש חוזה לעונה נוספת כעוזר מאמן ולא ברור עדיין באיזו דרך יבחר בן זקן. האם הוא יביא מאמן מנוסה בליגת העל ויצמיד אליו את אוחיון כעוזר או שימשיך עם אוחיון ובוחבוט במתכונת שהיתה בסוף העונה. ההערכה היא כי עד סוף החודש יקבל בן זקן את ההחלטה.

באגף הזרים נראה כי רק לאונרד אווסו אמור להמשיך. איסו לינגאנה, סיבו קויטה, פיליפ קנזביץ', ז'והאן מרסיאל וככל הנראה גם רומאן הבראן סיימו את דרכם במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully