וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גבריאל תמאש עשוי לקבל בימים הקרובים הודעה על שחרורו

14.5.2019 / 15:05

לכץ הגיע מידע לפיו הבלם השתכר במהלך מסיבת יום העצמאות, והוא עשוי להפעיל את סעיף השחרור בקרוב. גורמים המקורבים לשחקן: "לא עשה משהו שאסור". בקבוצה מעוניינים במוגרבי ובגורדנה

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אבי בוחבוט אחרי הניצחון מול הפועל חיפה

עיקרי הדברים

- גבריאל תמאש עשוי לקבל בימים הקרובים הודעה על שחרורו מהפועל חיפה

- אחרי החתמתו של בן והבה, בקבוצה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה: רועי גורדנה ופיראס מוגרבי על הכוונת

- ריקי מיטרבסקי ככל הנראה יעזוב ויקבל בקרוב הודעה על שחרורו

seperator

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עשוי לקבל בימים הקרובים החלטה להפעיל את סעיף השחרור בחוזה של גבריאל תמאש ולהיפרד מהשחקן. ביממה האחרונה הגיעו לאנשי הפועל חיפה מידעים על כך שהשחקן השתכר במהלך מסיבת יום העצמאות שהתקיימה בחסותו של איש העסקים המקורב לקבוצה, צחי נקש. כץ קיבל את המידע על ההתנהגות של תמאש במהלך אותה מסיבה, כאשר לא מעט אנשים אשר נכחו במקום טענו שהשחקן שתה אלכוהול ואף השתכר באותה מסיבה.

הבעלים יקבל החלטה סופית בימים הקרובים, אך ההערכה של גורמים בסביבתו היא שהסיכויים שהוא יודיע לתמאש על שחרורו גבוהים. גורמים המקורבים לשחקן אמרו בתגובה: "השחקן לא נהג ולא עשה משהו שאסור. מותר גם לשחקני כדורגל לשתות אלכוהול על גבול הנורמליות במהלך מסיבת יום העצמאות". הבלם הרומני קיבל את עונשו באופן סופי מבית המשפט, ובמסגרת העונש רישיונו יישלל לארבע שנים בישראל וכן הוא ייאלץ לבצע עבודות שירות בבית החולים רמב"ם במשך חודשיים.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה, פלייר. יוסי ציפקיס
יישאר בהפועל חיפה? גבריאל תמאש/יוסי ציפקיס

אחרי שהחתימה אתמול (שני) את בלם הפועל רעננה בן והבה, הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של האדומים הוא רועי גורדנה ממ.ס. אשדוד. הקשר כבר היה מבוקש ואף סיכם את תנאיו בעבר, אבל בסופו של דבר המאמן דאז שרון מימר החליט לצרף במקומו את שלומי אזולאי ממכבי חיפה. אזולאי עצמו לא יישאר בקבוצה, ובשל כך בחיפה חידשו את השיחות עם גורדנה ומנסים לצרפו. גורדנה מבוקש גם באשדוד, במדיה שיחק העונה, ונדמה שהוא יצטרך להחליט בין שתי הקבוצות.

מי שככל הנראה יעזוב את הקבוצה הוא ריקי מיטרבסקי, שיקבל בקרוב הודעה על כך שאין כוונה להמשיך איתו את ההתקשורת בעונה הבאה. גם ראדו גנסארי ורסמוס סיוסטדט יקבלו בימים הקרובים הודעות סופיות בנוגע לעתידם במועדון.

מלבד גורדנה, בקבוצה גם מעוניינים בפיראס מוגרבי מבני סכנין, וזאת בכפוף לבדיקות מקיפות לגבי מצבו מבחינת כושר גופני ומבחינה פיזית. הקשר עוד צריך לשבת אל מול הנהלת סכנין ולראות האם יש כוונה לשחררו, והאם יש דרישה כספית כלשהי. בחיפה ימתינו בנושא זה ואם יתברר להם שהם יכולים לצרפו ללא סכום גבוה, הם ייכנסו איתו למשא ומתן.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצטרך לקבל החלטה. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully