וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר רמז שיעזוב את צ'לסי בתום העונה, פול פוגבה שוב ספג קללות ביונייטד

בדרך לריאל מדריד? הזאר טוען שכבר הודיע לצ'לסי מה החליט, סארי: "צריך לכבד את ההחלטה". פוגבה שוב התעמת עם אוהדי מנצ'סטר יונייטד

יוטיוב

אדן הזאר רמז שהוא הודיע לצ'לסי שהוא רוצה לעזוב בתום העונה, ומאמן הקבוצה מאוריציו סארי טוען שהמועדון חייב לכבד את ההחלטה שלו. הזאר, שנבחר לשחקן העונה של צ'לסי, כבש העונה 16 שערים, ועל פי כל ההערכות צפוי לעבור לריאל מדריד. הבלגי בן ה-28 טוען שהוא כבר קיבל החלטה, והודיע על כך למועדון.

עוד בנושא
מנצ'סטר סיטי הביסה את ברייטון 1:4 בחוץ וזכתה באליפות אנגליה
הסגנית הטובה אי פעם: "ליברפול מצטערת שלא ניצחה את סיטי"
מנצ'סטר סיטי חגגה בג'נטלמניות: "ליברפול הייתה יוצאת מן הכלל"

אדן הזאר, צ'לסי. רויטרס
כבר נפרד. הזאר/רויטרס

"אני מקווה שהוא יישאר", אמר סארי, "אני חושב שאדן שיחק כאן בצ'לסי במשך שבע עונות, וניסה בכל משחק לתת את המיטב שלו, ועכשיו זה הזמן של המועדון לכבד את ההחלטה שלו". להזאר, שהגיע לצ'לסי ב-2012 מליל תמורת 32 מיליון ליש"ט, נותרה רק שנה בחוזה שלו. מצד אחד הבלוז יודעים שזה הצ'אנס האחרון למכור אותו לפני שיוכל לעזוב בחינם, מצד שני הקבוצה לא יכולה לעשות רכש בשני החלונות הקרובים. אוהדי צ'לסי, מבחינתם, הניפו שלטים שבהם הביעו את אהבתם לקשר המצוין: "להזאר יש דם כחול, צ'לסי היא הבית שלך".

הזאר הוחלף אתמול ב-0:0 של צ'לסי מול לסטר במחזור האחרון, וחשף שהוא כבר קיבל החלטה והודיע עליה למועדון. "כן, כבר לפני כמה שבועות", אמר הזאר כשנשאל אם החליט מה יהיה איתו בעונה הבאה, "כן, כבר קיבלתי החלטה, אבל זה לא תלוי רק בי. קיבלתי החלטה, וזהו".

כשנשאל אם עתידו יהיה ברור יותר אחרי גמר הליגה האירופית של צ'לסי מול ארסנל ב-29 במאי ענה: "אני חושב שכן. יש לנו גמר לשחק, ואחרי זה נראה". הזאר אף הודה שהוא רצה שסוגיית עתידו תיפתר מוקדם יותר כדי להימנע מהסאגה הארוכה. "כן, רציתי, אבל זה לא קרה", אמר הזאר, "אני עדיין מחכה, כמו שאתם מחכים והאוהדים מחכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עוד ערב מאכזב בעונה מאכזבת. פוגבה/GettyImages

עוד באנגליה: מנצ'סטר יונייטד נעלה אתמול עונה שהיא לא תרצה לזכור עם הפסד 2:0 לקרדיף באולד טראפורד. פול פוגבה הגיע לקהל בסיום כשהוא בלי חולצה בעוד אחד האוהדים צועק למאמן אולה גונאר סולשיאר: "תעיף אותו מהקבוצה". הצרפתי הגיב בזלזול, הודה לאוהד בסרקזם ונפנף לו עם היד ביהירות. בסרטון אחר עם אוהדים, אחד מהם אומר לפוגבה: "לך תזדיין, אתה חרא מזוין". פוגבה סימן לו להירגע. אותו אוהד העיר לו גם על הפעילות שלו באינסטגרם, והוסיף עוד קללה, אך באותו שלב פוגבה כבר ירד לחדר ההלבשה ונעלם.

אלכסיס סאנצ'ס, ללא ספק אחד הכישלונות הגדולים של מנצ'סטר יונייטד העונה, העלה פוסט באינסטגרם בו כתב: "זו הייתה עונה קשה מאוד. האוהדים הם אלה שראויים להתנצלות כי מגיעה להם התמיכה לא משנה מה קורה. מבחינה אישית לא שיחקתי כמו שציפיתי שאשחק בגלל כמה פציעות שאי אפשר היה לחזות. התקשורת ואנשים העלו המון השערות לא נכונות. תמיד נשארתי מקצוען בכל אספקט אפשרי. אני מתנצל בפני האוהדים שלא הצלחנו לעמוד במטרות שלנו, אבל בלי קשר לכך אנחנו מנצ'סטר יונייטד. כולם מטילים ספק בשחקנים ובצוות המקצועי ושואלים אם הם עשו את הדברים בצורה נכונה ואם נתנו את המיטב עבור הוחלצה. אני משוכנע שמנצ'סטר יונייטד עוד תחזור להיות המועדון שהייתה בימים של אלכס פרגוסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully