וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי חגגה: "מאבק האליפות הכי קשה בתולדות הפרמיירליג"

וינסנט קומפני חגג אליפות רביעית כקפטן: "ליברפול הייתה יוצאת מן הכלל, לא הגיע לה להפסיד את התואר". הפרשנים מהללים

יוטיוב

עשרות אלפי אוהדים של מנצ'סטר סיטי יצאו הערב (ראשון) לרחובות כדי לחגוג אליפות שישית בתולדות המועדון ורביעית בשמונה השנים האחרונות. זהו עידן נפלא לאוהדים של הקבוצה שבדיוק לפני 20 שנה חגגה העפלה דרמטית בחזרה מהליגה השלישית לליגת המשנה באנגליה. ניצחון 1:4 על ברייטון, הבטיח לפפ גווארדיולה ושחקניו תואר שני ברציפות והם סיימו את העונה עם 98 נקודות, אחת יותר מליברפול ששוב נותרה עם שברון לב.

וינסנט קומפני שאולי רשם הערב משחק ליגה אחרון במדי מנצ'סטר סיטי, השלים זכייה רביעית בתואר כקפטן. הבלגי הוותיק שכבש שער ניצחון יקר נגד לסטר סיטי בשבוע שעבר, אמר: "אליפות שנייה ברציפות... אני חושב שזו היה מאבק האליפות הכי קשה בתולדות הפרמיירליג. ליברפול הייתה יוצאת מן הכלל ולא הגיע לה להפסיד את האליפות. אני מלא גאווה ששיחקנו כמו קבוצה גדולה לכל אורך העונה. היינו עם הגב לקיר, אבל ניצחנו את ליברפול בבית והיום עשינו את העבודה. אני מאושר בשביל עצמי, בשביל הקבוצה ובשביל האוהדים".

לירוי סאנה אמר בסיום המשחק: "זו הרגשה מדהימה. בשנה שעברה חוויתי זכייה בתואר ועכשיו לזכות בזה פעם שנייה ברציפות זו הרגשה שבלתי תיאמן. זה שונה. אני יכול לומר שזו הייתה עונה ארוכה יותר השנה, אבל זו אותה תחושה. אנחנו רוצים לזכות באליפות כי אחרי שטעמנו את זה פעם אחת התמכרנו לטעם. אנחנו רוצים לזכות בזה שוב ושוב".

ראחים סטרלינג אמר: "אני נרגש מאוד. בדיוק בשביל זה הגעתי למועדון, לזכות בתארים ולחוות רגעים כאלה. המאמן והמנטאליות כאן הם הכי טובים שיש. המנטאליות היא לחשוב רק על ניצחונות, לא משנה מול מי משחקים, לנצח, לנצח, לנצח. אני כל כך שמח להיות פה, ללמוד ולנצח".

עוד באותו נושא

ליברפול הסגנית הטובה אי פעם: "הפעם לא נמכור את השחקנים הטובים"

לכתבה המלאה

חלוץ העבר אלן שירר אמר ב-BBC: "ברכות למנצ'סטר סיטי. היא שוב אלופה ואיזה מאמץ אדיר היא השקיעה כדי לזכות בתואר. כל הכבוד גם לליברפול. איזו עונה נהדרת הייתה לה ועדיין יש לה את גמר ליגת האלופות, כך שהעונה ממש לא נגמרה".

שחקן העבר גארי ליניקר צייץ: "ברכות למנצ'סטר סיטי שהפכה לקבוצה הראשונה אחרי 10 שנים לזכות באליפות שנייה ברציפות. זו הייתה עונה מופלאה, ברכות מגיעות גם לליברפול. לסיים במקום השני עם 97 נקודות ורק הפסד אחד זה דבר יוצא דופן. עונה פשוט מופלאה".

מאמן ווסטהאם ומי שהצעיד את סיטי לאליפות ב-2013/14, מנואל פלגריני: "אני מאוד שמח בשביל מנצ'סטר סיטי. ליברפול הייתה נהדרת, אבל אני חושב שלסיטי הגיע לזכות. כולם יודעים כמה זה קשה לזכות באליפות שנתיים ברציפות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully