וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הסגנית הטובה אי פעם: "הפעם לא נמכור את השחקנים הטובים"

אחרי התוגה, קלופ הבטיח: "זה צעד ראשון", ואן דייק: "יש לנו קבוצה מיוחדת". קראגר: "ליברפול יכולה להצטער שלא ניצחה את סיטי"

יוטיוב

בווידאו: חגיגות אוהדי מנצ'סטר סיטי

בניגוד לחצי גמר ליגת האלופות, נס לא היה הפעם לליברפול. האדומים חלמו על אליפות ראשונה מאז 1990 ובמשך 21 דקות הערב (ראשון) גם היו בפסגה לאחר שכבשו מול וולבס ובמקביל מנצ'סטר סיטי נקלעה לפיגור בברייטון, אבל בסופו של דבר הסיטיזנס שמרו על התואר וליברפול סיימה כסגנית הטובה אי פעם (עקפה את ריאל מדריד של 2009/10). 97 נקודות והפסד בודד, אבל רק במקום השני.

עוד בנושא
מנצ'סטר סיטי הביסה את ברייטון 1:4 בחוץ וזכתה באליפות אנגליה
ליברפול ניצחה 0:2 את וולבס, ושוב תסתפק בסגנות
הסגנית הטובה אי פעם: "ליברפול מצטערת שלא ניצחה את סיטי"
מנצ'סטר סיטי חגגה בג'נטלמניות: "ליברפול הייתה יוצאת מן הכלל"

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם פרס מלך השערים. רויטרס
סיים כמלך השערים המשותף. מוחמד סלאח/רויטרס

צמד של סאדיו מאנה ב-0:2 על וולבס הספיק לסנגלי רק מבחינה אישית, כשהוא סיים כמלך השערים המשותף עם חברו מוחמד סלאח ועם פייר אמריק אובמיאנג מארסנל (22 שערים כל אחד) ואליסון שמר על שער נקי בפעם ה-21 (יותר מכל אחד אחר) ונבחר לשוער העונה. מנצ'סטר סיטי הפכה כאמור ל-1:4 במקביל מול ברייטון וזכתה באליפות השישית בתולדותיה והרביעית בשמונה העונות האחרונות, כשליברפול תנסה להביא תואר ראשון בעידן יורגן קלופ עם זכייה בליגת האלופות על חשבון טוטנהאם בגמר ליגת האלופות ב-1 ביוני.

עוד באותו נושא

וינסנט קומפני המאושר: "זה היה הכי קשה ולכן גם הכי מספק"

לכתבה המלאה
אליסון שוער ליברפול עם פרס שחקן העונה. רויטרס
פרס אישי בעונתו הראשונה באנגליה. אליסון/רויטרס

המאמן יורגן קלופ סיכם את הליגה: "אנחנו יודעים שהיה לנו מזל בחלק מהזמן וגם לסיטי היה מזל במהלך העונה. היה חשוב להישאר במרוץ, להמשיך להאמין וזה מה שעשינו. הם לא הצליחו להיפטר מאיתנו ואנחנו לא הצלחנו להיפטר מהם. לסיים במקום השני בפרמיירליג זה לא מה שרציתי, אבל ניקח את זה. זה צעד ראשון בשביל הקבוצה הזו. אני יודע שאומרים הרבה דברים על החתמות ודברים כאלה, אבל השחקנים שלנו השתפרו בצורה מדהימה לאורך העונה. אמרתי כבר שאם השחקנים יעשו את אותה התקדמות גם בעונה הבאה, תהיה לנו קבוצה מעולה. יש לנו שלושה שבועות להתכונן לגמר ליגת האלופות והקבוצה הזו לומדת כל כך הרבה מכל חוויה.

קלופ הוסיף: "בעבר תמיד כשהיו עונות טובות השחקנים הטובים נמכרו, אבל זה לא יקרה הפעם, אז השחקנים יוכלו להתפתח. אני רואה פה המון אוהדים ואני לא רואה מישהו בוכה או משהו כזה. השחקנים שיחקו כדורגל נהדר לאורך כל העונה ואפשר לבנות על זה כי הקבוצה נהדרת. אנחנו חושבים כבר על הצעד הבא. אני רוצה לברך גם את מנצ'סטר סיטי, שהשיגה 198 נקודות בשתי עונות, זה לא רע. אני מעריך אותה מאוד וזה הגיע לה".

וירג'יל ואן דייק אמר: "אני גאה מאוד בקבוצה, זו קבוצה מיוחדת מאוד ואני גאה להיות חלק ממנה. יש לנו עדיין גמר גדול שמחכה לנו. אני רוצה לברך את מנצ'סטר סיטי, אבל אני מקווה שנצליח לאתגר אותם בעונה הבאה. התקשינו היום, אנחנו רק בני אדם והמשחק של סיטי ישב לנו בראש, אי אפשר להכחיש את זה. אנחנו יכולים וצריכים להיות גאים בעצמנו. סיטי הייתה מדהימה, אבל גם אנחנו. אנחנו הולכים לעבוד קשה שוב ואני מקווה שנזכה בליגת האלופות".

מוחמד סלאח אמר בסיום: "הפסדנו במשחק אחד לאורך כל העונה. נתנו הכול ויש לנו 97 נקודות. נילחם על האליפות גם בעונה הבאה".

ג'יימי קראגר, קפטן ליברפול לשעבר וכיום פרשן: "מנצ'סטר סיטי הזו היא משהו יוצא מן הכלל. אפשר להבין ששחקני ליברפול והמאמן יהיו קצת מאוכזבים כשיסתכלו אחורה ויראו שלא תוגמלו על עונה כזאת. לליברפול יש מאמן שהוא אופטימיסט והוא ירגיש שהוא יכול לאתגר את סיטי גם בעונה הבאה, אבל אם סיטי תמשיך להגיע למספרים של 96, 98 או 100 נקודות זה יהיה קשה מאוד. הדבר היחיד שליברפול יכולה להצטער עליו זה שהיא לא ניצחה את סיטי. אתה לא יכול לצפות מקבוצות אחרות להוציא נקודות מסיטי כשאתה בעצמך לא עושה את זה. ליברפול הוציאה נקודה אחת משש מול סיטי".

חלוץ העבר אלן שירר: "איזו עונה נהדרת הייתה לליברפול. מגיע להם כל הכבוד ועדיין יש לפניהם את גמר ליגת האלופות כך שהעונה ממש לא נגמרה".

שחקן העבר גארי ליניקר צייץ: "ברכות למנצ'סטר סיטי שהפכה לקבוצה הראשונה אחרי 10 שנים לזכות באליפות שנייה ברציפות. זו הייתה עונה מופלאה, ברכות מגיעות גם לליברפול. לסיים במקום השני עם 97 נקודות ורק הפסד אחד זה דבר יוצא דופן. עונה פשוט מופלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully