וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם באקו: פלצ'יק נפצע ופרש, קוכמן הפסיד בקרב על הארד

12.5.2019 / 13:58

המשלחת הישראלית חתמה את הופעתה בתחרות באזרבייג'אן: ארבעה נציגים הודחו בשלב מוקדם, קוכמן ניצח בארבע קרבות אבל נותר ללא מדליה

ג'ודוקא ישראלי פיטר פלצ'יק. קובי אליהו
פציעה מאכזבת. פיטר פלצ'יק/קובי אליהו

אחרי שאתמול זכו שגיא מוקי וטוהר בוטבול במדליות זהב וכסף בהתאמה בגרנד סלאם באקו, וביום שישי קטפה גפן פרימו את הארד באותה תחרות, השלימה היום (ראשון) המשלחת הישראלית את הופעותיה בבאקו.

* עד 90 ק"ג: לי קוכמן פתח את דרכו ברגל ימין עם ניצחון על עבדולהאג ראסולו המקומי ובהמשך התגבר גם על הברזילאי רפאל מקאדו. בשמינית הגמר נגרר הישראלי לקרב מתיש מול הפולני פיוטר קוצ'רה, אותו ניצח לבסוף בניקוד זהב. יריבו ברבע הגמר היה ניקולוז שרזאדישווילי מספרד - שזכה באליפות העולם בבאקו ב-2018 - ואכן ניצח באיפון בתוך שתי דקות ושלח את קוכמן לבית הניחומים, שם גבר בקרב הראשון שלו באיפון נאה על חוסיין חלמורזאייב הרוסי, והעפיל לקרב על הארד, בו נכנע לווזארי של ההונגרי כריסטיאן טות אחרי שתי דקות ולא הצליח לשנות את התוצאה בזמן שנותר.

איתי גולן הפסיד באיפון בקרב הראשון שלו להולנדי יספר סמינק.

* עד 100 ק"ג: פיטר פלצ'יק נפצע והודח כבר בתום קרב אחד. הישראלי הבכיר נפגע בידו בנחיתה על המזרון במהלך הקרב הראשון שלו מול הבלארוסי מיקיטה סביריד ולא היה מסוגל להמשיך.

מעל 78 ק"ג: רז הרשקו הודחה בקרב הראשון שלה כשהפסידה באיפון לספרדייה שרה אלבארז אחרי פחות משתי דקות.

עד 78 ק"ג: ענבר לניר סיימה את דרכה בסיבוב השני. אחרי שגברה באיפון על לאיה טאירן מספרד, נוצחה הישראלית הצעירה על ידי ההולנדית חישה סטיינהאוז.

עוד בנושא

בשבת: שגיא מוקי זכה בזהב בבאקו, טוהר בוטבול בכסף
בשישי: גפן פרימו זכתה במדליית ארד בגרנד סלאם באקו
איגוד הג'ודו חוגג "הסכם היסטורי" נגד החרמות, באיראן מסתייגים

  • עוד באותו נושא:
  • לי קוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully