וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "לניימאר אין את הפרופיל המתאים כדי להיות קפטן פריס סן ז'רמן"

המאמן הפתיע: "טיאגו סילבה ומרקיניוס קפטנים מצוינים, לא נחליף אותם". מאמן אנז'ה הגן על ניימאר משריקות הבוז: "הוא אמן, ועל אמן לא זורקים עגבניות"

אימג'בנק GettyImages

אהוב או שנוא, ניימאר ממשיך למשוך אש בצרפת. אמש (שבת), במשחקו האחרון העונה, כוכב פריס סן ז'רמן כבש ובישל ב-1:2 אנז'ה, במשחק שבמהלכו ספג קריאות בוז צורמות מאוהדי היריבה. ניימאר, שעלה למשחק עם סרט על הראש על פי הסכם הפרסום שלו, נתן שואו עם שלל מהלכים מלהיבים, אבל את הקהל הביתי זה לא שכנע.

אבל אצל ניימאר כמו אצל ניימאר הדעות לכאן או לכאן, ובניגוד לאוהדי אנז'ה, מאמנה דווקא לא אהב את היחס לברזילאי. "הוא שחקן ברמה עולמית, אני לא מבין למה שורקים לו בוז. הוא אמן, ואמן צריך להיות מוגן. על אמן לא זורקים עגבניות. ניימאר שחקן שנותן שואו מהסוג שאנשים מוכנים לשלם עליו הרבה כסף. מי ששרק לו בוז אלה אותם אוהדים שלא מגיעים למשחק שלנו כשניימאר לא משחק בהם".

עוד בנושא

"קראטה קיד" ניימאר כבש ובישל ב-1:2 של פ.ס.ז' על אנז'ה
בשל העימות עם אוהד ראן: ניימאר הורחק משלושה משחקים
יעזוב את פריס סן ז'רמן? תכנית היציאה של ניימאר נחשפת

ניימאר, פריס סן ז'רמן. רויטרס
מעורר רגשות לכאן ולכאן. ניימאר/רויטרס

במקביל, גם בפריס סן ז'רמן ניימאר מעורר רגשות חיוביים ושליליים. בתקשורת הצרפתית עסקו בימים האחרונים בשאלה האם ניימאר ימונה לקפטן הקבוצה, ואמש תומאס טוכל דחה זאת על הסף. "אין לו את הפרופיל המתאים כדי להיות קפטן פריס סן ז'רמן", אמר המאמן בגילוי לב. "כרגע יש לנו שני קפטנים - טיאגו סילבה ומרקיניוס - וזה לא הולך להשתנות. ניימאר שחקן מוביל, חלוץ שכובש הרבה שערים ובדרכו הוא גם מנהיג, אבל אני לא מבין למה כולם חושבים שהוא צריך להיות קפטן. טיאגו סילבה ומרקיניוס ממלאים את התפקיד הזה בצורה פנטסטית. נכון, ניימאר מסוגל להנהיג. יש לו את האומץ ואת היכולות לעשות זאת, אבל אני מרוצה מהמצב כמו שהוא".

כמו כן, טוכל התייחס להחלטה להשעות את ניימאר משלושה משחקים בעקבות העימות הפיזי עם אוהד ראן לאחר ההפסד בגמר הגביע הצרפתי. "הוא חייב לקבל את העונש הזה וללמוד איך לא להתנהג בפעמים הבאות", אמר טוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully