וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: "קראטה קיד" ניימאר כבש ובישל ב-1:2 של פ.ס.ז' על אנז'ה

הברזילאי, במשחקו האחרון העונה, נגח פנימה עם הסרט והכין לדי מריה את השער השני. בופון עצר פנדל וספג מהריבאונד. מונאקו מסובכת בתחתית

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה עונתית בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

האלופה פריס סן ז'רמן חזרה למסלול הניצחונות הערב (שבת) עם 1:2 בחוץ על אנז'ה במסגרת המחזור ה-36 בליגה הצרפתית. סנט אטיין הפסידה אמש בביתה 1:0 למונפלייה ופספסה הזדמנות לעלות זמנית על חשבון היריבה המרה ליון למקום השלישי שמקנה כרטיס למוקדמות האלופות.

* חגיגות גדולות נרשמו אמש בברסט, שעלתה רשמית לליג 1 אחרי 0:3 ביתי על ניור במחזור הסיום של העונה הסדירה. ברסט, שחוזרת לליגה הבכירה אחרי שש שנים, מצטרפת למץ המוליכה שעלתה מוקדם יותר העונה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
15 שערי ליגה העונה. ניימאר/רויטרס

אנז'ה - פריס סן ז'רמן 2:1

אחרי ניצחון אחד בשישה מחזורים, האלופה אספה שלוש נקודות במגרשה של אנז'ה. ניימאר, במשחקו האחרון העונה לפני שירצה את עונש ההרחקה, עלה עם סרט על הראש על פי הסכם הפרסום שלו ונגח לרשת אחרי בישול של דני אלבס בדקה ה-20. ניימאר גם בישל לאנחל די מריה שנגח את השני בדקה ה-58, כשעבירה של מרקיניוס בדקה ה-88 גרמה להרחקתו וסידרה פנדל למארחת. פלביאן טט נעצר אצל ג'יג'י בופון, אבל כבש מהריבאונד.

פדרו מנדס מונפלייה. רויטרס
ניצחון יקר. פדרו מנדס ממונפלייה/רויטרס

נים - מונאקו 0:1

העונה הנוראית של הקבוצה מהנסיכות נמשכה עם הפסד שני רצוף והיא סופרת שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. רנו רפיאר כבש בדקה ה-9 והכריע את ההתמודדות. מונאקו מקדימה את קון שבמקום ה-18 רק בזכות הפרש שערים עדיף והיא שתי נקודות מעל הקו האדום. הקבוצה שתסיים במקום ה-18 תשחק בפלייאוף נגד הקבוצה מהמקום השלישי בליגת המשנה.

סנט אטיין - מונפלייה 1:0

המארחת הגיעה למשחק הזה בכושר נהדר עם שישה ניצחונות ותיקו בשבעת המשחקים האחרונים. על הנייר היא לא הייתה אמורה להתקשות מול מונפלייה החמישית שהייתה במרחק של שבע נקודות ממנה לפני המשחק הזה. בדקה ה-53 מונפלייה גם נותרה בעשרה שחקנים אחרי שהבלם דניאל קונגרה הורחק. אלא שבדקה ה-62 מספר השחקנים על השדה התאזן כשרמי קאבלה קיבל צהוב שני והורחק גם הוא. שתי דקות בלבד לאחר מכן האורחת כבשה את שער הניצחון מרגלי גאטן לאבורד שהפציץ מקצה הרחבה כדור שטוח בשמאל שהכניע את סטפן רופייה. משמעות הניצחון הזה: ליון היריבה הגדולה של סנט אטיין תוכל לפתוח ממנה פער של ארבע נקודות במקום השלישי אם תנצח במשחק שלה את מארסיי. גם המקום הרביעי שמוליך לליגה האירופית כבר לא בטוח, כאשר כעת מונפלייה רחוקה ממנה רק ארבע נקודות כשנותרו שש נקודות בקופה.

קון - ריימס 2:3
לקון: קסימיר נינגה (14) פייסל פאז'ר (40), פרדריק גילבר (45). לריימס: מוסא דומביה (37), ארבר זנלי (82, פנדל)

אמיין - טולוז 0:0

דיז'ון - שטרסבורג 1:2
לדיז'ון: ז'וליו טבארס (40, פנדל), קוון צ'אנג-הון (90). לשטרסבורג: לודוביק אז'ורק (68)

ניס - נאנט 1:1
לניס: מלאנג סאר (55). לנאנט: סמואל מוטוסאמי (29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully