וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקו בשביל הדבר הכי יקר לכם": כך בכר הלהיב את שחקני באר שבע

12.5.2019 / 8:07

תרגיל מחשבתי של המאמן לפני בני יהודה הוריד לחץ. מליקסון צפוי לעבור נתוח בקע בפגרה, אוגו סיים את דרכו למרות מגמת השיפור, גם הרוש בדרך החוצה

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
התרגיל עבד. ברק בכר/קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בבאר שבע מצפים ל-6 מ-6 בשני המשחקים שנותרו ולזכייה של נתניה בגביע

- ג'ון אוגו בלט, אבל סיים את דרכו

- הצהוב של אלחמיד יעלה לו בהיעדרות מול מכבי תל אביב

- מליקסון יעבור כנראה ניתוח בקע בפגרה

- הרוש מבין את המסר אחרי ששוב סופסל

seperator

1. התרגיל המחשבתי של ברק בכר עזר

הקלה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ה-2:3 אמש (שבת) במושבה על בני יהודה. בקבוצה היה חשש גדול מהפסד רביעי ברציפות שהיה מחסל את סיכויי הקבוצה לסיים עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. בקבוצה סיפרו כי התרגיל הפסיכולוגי שעשה ברק בכר לפני המשחק עם השחקנים עשה להם טוב והוסיף הרבה בפן המנטלי, בעיקר בשל הלחץ הגדול בו היתה שרויה הקבוצה. לפני שבכר שלח את השחקנים למגרש לפתיחת המשחק, הוא ביקש מהם בחדר ההלבשה במושבה דקה של ריכוז ואמר לכל שחקן לעצום את עיניו ולחשוב על הדבר היקר לו מכל. במשך דקה שלמה ישבו השחקנים בדממה כשעיניהם עצומות והתרכזו בדבר שהכי חשוב ויקר להם. כשפקחו עיניים, אמר בכר לשחקנים: "עכשיו תעלו לשחק בשביל הדבר היקר הזה שחשבתם עליו".

עוד בנושא

חזרה לנצח: הפועל באר שבע ניצחה את בני יהודה 2:3 בחוץ
בכר אחרי הניצחון: "ידענו שאם נפסיד, לא תהיה דרך חזרה"
האתגר של העונה הנוכחית והייחוד של בכר: איתן עזריה בראיון

עוד באותו נושא

ברק בכר אחרי הניצחון: "ידענו שאם נפסיד, לא תהיה דרך חזרה"

לכתבה המלאה
בן שהר חוגג עם שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
הלחץ ירד. שחקני באר שבע חוגגים/קובי אליהו

2. במועדון יחזיקו אצבעות לנתניה בגביע ויקוו ל-6 נקודות בליגה

אחרי הניצחון אמש מקווים במועדון שהביטחון יחזור קצת לשחקנים ושהם ישיגו 6 נקודות מ-6 אפשריות בשני המשחקים שנותרו לסיום העונה. "יש לנו שני משחקי בית מול הפועל חדרה ומכבי תל אביב", אמרו אמש במועדון. "אלה שני משחקים שנרצה לנצח, לאסוף 6 נקודות ולהתברג במקומות 2 או 3 כדי להשיג בכוחות עצמנו את הכרטיס לאירופה". בנוסף, יחזיקו בקבוצה אצבעות למכבי נתניה ביום רביעי כדי שהיא תהיה זו שתזכה בגביע המדינה. נכון למצב הבוקר בטבלה יובטח בכך שגם הקבוצה במקום הרביעי, כרגע הפועל באר שבע, תהיה באירופה. "זו משימה מאוד חשובה עבורנו", אמרו בהפועל באר שבע. "זה מה שנשאר לנו אחרי העונה הקשה הזו. יש הבדל עצום בין סיום עונה בלי אירופה לבין סיום עונה עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. אנחנו חייבים להבטיח את הכרטיס הזה".

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
הפוקוס עובר למכבי נתניה. שחקני באר שבע/קובי אליהו

3. אוגו לא אמור להמשיך בכל מקרה

מי שרשם אמש משחק מצוין הוא ג'ון אוגו. הפציעה של קווין טאפוקו נתנה לו את המפתחות ואוגו סיפק את הסחורה. למרות הקאמבק המוצלח שלו, הפרק של אוגו בהפועל באר שבע יסתיים בעוד שני משחקים. ברק בכר התייחס לכך בסיום המשחק ואמר: "אני לא חושב שצריך עכשיו לדון בהישארות של ג'ון בקבוצה. אם זה יסתדר זה יסתדר, ואם לא אז לא. כרגע מה שחשוב אלה המטרות של הקבוצה ומאוד חשוב שנגיע לאירופה".

שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, מול שחקן בני יהודה, יקוב סילבסטר. קובי אליהו
"אם זה יסתדר זה יסתדר, אם לא אז לא". אוגו אמש/קובי אליהו

4. אלחמיד יעדר מול מכבי תל אביב. מליקסון אמור לעבור ניתוח בפגרה

חאתם עבד אלחמיד שכבש אתמול מעמדת המגן הימני שער שוויון נהדר מיד אחרי שער היתרון של בני יהודה, ספג כרטיס צהוב וייעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב במחזור הסיום. בקבוצה מקווים שמאור מליקסון ימשיך במצבו הרפואי עד סיום העונה ורק בפגרה יעבור ככל הנראה ניתוח בקע. קפטן הפועל באר שבע סובל מכאבים חזקים ובקבוצה ציינו במיוחד את השער המצוין שכבש למרות הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מאור מליקסון. קובי אליהו
הניתוח יידחה? מליקסון חוגג אמש/קובי אליהו

5. לויטה זוכה לאמון. הרוש יחפש קבוצה חדשה למרות החוזה

למרות שלושת ההפסדים הרצופים, ברק בכר המשיך גם אתמול לתת את המפתחות בשער לאוהד לויטה. בכר לא העריך שעדיף להחזיר את אריאל הרוש לשער, מה שמלמד על עתידו המובטח של לויטה במועדון ועל כך שהרוש יצטרך לחפש לעצמו קבוצה אחרת בעונה הבאה, למרות החוזה שיש לו בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully