וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר אחרי הניצחון: "ידענו שאם נפסיד, לא תהיה דרך חזרה"

הפועל באר שבע נותרה חזק במאבק על אירופה אחרי ה-2:3 על בני יהודה. מליקסון: "מן הסתם אנחנו בעד מכבי נתניה בגמר הגביע". אבוקסיס: "לא הגיע לנו להפסיד"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
יעקוב בעניין אחרי גמר הגביע. בכר/קובי אליהו

"אמרנו לפני המשחק שזה כמו גמר גביע ומהפסד לא תהיה חזרה", כך אמר הערב (שבת) מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אחרי הניצחון היקר 2:3 על בני יהודה. הקבוצה מבירת הנגב הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל ידעה לחזור מפיגור, לנצח ולהתקרב כדי נקודה אחת בלבד מהמקום השלישי.

בכר הוסיף: "המשימה היא אירופה, גם לתוצאה של הגמר ביום רביעי תהיה חשיבות גדולה. נצטרך להתרכז בשלנו ולנצח פעמיים כדי להיות תלויים בעצמנו. אנחנו רוצים שמכבי נתניה תיקח גביע כי זה יעלה את הסיכויים שלנו לעלות לאירופה וזו המטרה, אין מה לעשות".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"הכדורים הקלים שלנו לא נכנסו והקשים שלהם כן נכנסו". אבוקסיס/קובי אליהו

בכר התייחס גם לג'ון מאוגו שבישל שני שערים ולמאור מליקסון שכבש את השער השלישי: "ג'ון אוגו נתן פה המון עבור המועדון, מעריכים אותו פה. בסוף העונה נראה מה יהיה. כרגע אנחנו מתרכזים במטרות של הקבוצה. מאור מליקסון משחק פצוע, הוא לא מתאמן מלא וצריך לעבור ניתוח בקע. הוא נותן מעצמו הכול, וכשאפשר לשמור עליו אז שומרים".

מליקסון עצמו אמר: "נצטרך לנצח את שני המשחקים שנשארו ונראה גם מה יהיה בגמר הגביע. מן הסתם אנחנו בעד מכבי נתניה. לא באמת מעניין אותנו מי ינצח, פשוט אנחנו רוצים להיות באירופה".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, סיכם: "אני לא חושב שהגיעו לנו להפסיד. הייתה חצי שעה נפלאה שלנו, אחר כך חמש דקות של חוסר ריכוז וספגנו פעמיים. אחר כך שוב היינו חזק במשחק ופתאום מליקסון בעט לחיבורים. הכדורים הקלים שלנו לא נכנסו והקשים שלהם כן נכנסו. בסופו של דבר נסתפק ביכולת הטובה וננסה להביא אותה ליום רביעי. אני מקווה שהמזל שלא היה לנו היום, יבוא בגמר הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully