וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "המשחק מול פרנקפורט בשבוע הבא הוא גמר גביע עבורנו"

קפטן באיירן מינכן דיבר לקראת המשחק המכריע על האליפות במחזור הבא. קובאץ': "מגיע לאוהדים שלנו לחגוג אליפות במגרש הביתי"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תגובות מן משחק הגומלין בין ברצלונה לליברפול בחצי גמר ליגת האלופות

באיירן מינכן פספסה אפשרות לחגוג הערב (שבת) את האליפות ה-29 בתולדותיה, כאשר סיימה ב- 0:0 נגד ר.ב לייפציג בחוץ. בעקבות ניצחונה 2:3 של בורוסיה דורטמונד על פורטונה דיסלדורף, עברה ההכרעה על התואר למחזור האחרון. באיירן זקוקה לתיקו בלבד כדי לחגוג אליפות שביעית ברציפות, בלי קשר לתוצאה במשחקם של השוורצגלבן.

ניקו קובאץ', מאמנם של הבווארים דיבר לאחר המשחק נגד לייפציג על האכזבה מהמשחק והאפשרות שקבוצתו תחגוג אליפות במגרשה הביתי לאחר שנים רבות: "הקבוצה שלי שיחקה היטב היום, ואני רוצה להחמיא לה על כך. עשינו עבודה נהדרת מהדקה ה-20 וחבל שלא השכלנו לכבוש את שער הניצחון שהיה מעניק עבורנו את האליפות כבר היום. היינו דומיננטיים ושלטנו במגרש ואנו מאוכזבים מן התוצאה הסופית. למזלנו, העברנו את ההכרעה למגרשנו הביתי, ויש לנו הזדמנות לחגוג את האליפות עם הקהל שלנו ביחד. לקהל של באיירן לא ניתנה אפשרות לחגוג את תואר האליפות באליאנץ ארנה במשך שנים רבות, והתחושה שהם יוכלו להעניק לנו יכולה להיות תפאורה נהדרת למשחק הסיום של העונה. מגיע להם לחגוג את האליפות במגרשם הביתי, אחרי שלא זכו לכך במהלך השנים האחרונות. אנחנו בטוחים שהתשוקה שלהם תעזור לשחקנים להשיג את הניצחון".

עוד בנושא:

איטליה: אטאלנטה הלוהטת קרובה להבטיח את מקומה בליגת האלופות, מילאן עדיין בתמונה
גרמניה: רק 0:0 לבאיירן בלייפציג. האליפות תוכרע בשבוע הבא
צרפת: ניימאר כבש בניצחון של פריס סן ז'רמן על אנז'ה 1:2

מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ'. רויטרס
בונה על האוהדים. ניקו קובאץ'/רויטרס

גם יו"ר הקבוצה ושחקן העבר האגדי של המועדון, קרל היינץ רומניגה דיבר על הפספוס של קבוצתו לזכות באליפות במשחק נגד לייפציג, והוסיף לקראת המשחק המכריע בשבוע הבא נגד פרנקפורט: "ראית קבוצה שרוצה לנצח את המשחק. היינו הקבוצה הדומיננטית והגיעה לנו לנצח היום. היה משחק אמוציונלי, לייפציג היא קבוצה מצוינת וראינו זאת היום. אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודה שלקחנו היום, זאת לא האפשרות הגרועה ביותר שיכולה הייתה לקרות. אני חושב שאנחנו נמצאים בעמדה טובה לזכות באליפות במשחק האחרון אצלנו בבית נגד איינטרכט פרנקפורט".

תומאס מולר, קפטן הקבוצה שיתף גם כן בתחושותיו לאחר המשחק, ואמר: "שיחקנו מצוין במהלך המחצית השנייה וראו שרצינו לנצח את המשחק. פשוט לא הצלחנו לשים את הכדור בתוך הרשת וזה מאכזב. כשעשינו זאת, פסלו לנו את השער בטענה לנבדל של חצי רגל. לצערי, עדיין לא הבטחנו את האליפות ונשתדל מאוד לסיים את המלאכה בשבוע הבא באצטדיון הביתי שלנו. אם נשחק כמו ששיחקנו נגד לייפציג, אני בטוח שנזכה באליפות. אנחנו בהחלט בכושר מצוין וזה חייב לבוא לידי ביטוי. המשחק נגד פרנקפורט הוא משחק של גמר גביע מבחינתנו".

קרל היינץ רומניגה יושב ראש באיירן מינכן. GettyImages
אופטימי. קרל היינץ רומניגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully