וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה הלוהטת כבר במקום השלישי, מילאן ניצחה בפירנצה

הקבוצה מברגמו ניצחה 1:2 את גנואה ועקפה זמנית את אינטר. 1:2 ללאציו על קליארי, הרוסונרי ניצחו 0:1 את פיורנטינה בחוץ

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה עונתית בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

הקרב על מקומות 3-4 עומד במוקד מחזורי הסיום של עונת 2018/19 בליגה האיטלקית, כשכל העיניים מופנות לעבר אטאלנטה. הקבוצה המפתיעה מברגמו התקדמה היום (שבת) למקום השלישי, לפחות עד משחקה של אינטר, כשניצחה 1:2 את גנואה המסובכת בתחתית. מילאן נשארה בתמונה עם 0:1 בחוץ מול פיורנטינה, בעוד לאציו השביעית ניצחה את קליארי 1:2 ותגיע בראש נקי לגמר הגביע מול אטאלנטה שייערך ביום רביעי.

* לצ'ה ניצחה 1:2 את ספציה והשיגה את הכרטיס השני לסרייה A, אחרי עלייתה של ברשיה. יקופו פטריצ'ונה (9) ואנדראה לה מאנטיה בשערו ה-17 העונה (27) הבטיחו את החגיגות בווייה דל מארה, ולצ'ה שחזרה בקיץ מהליגה השלישית (אליה הורדה בעקבות פרשת הטיות המשחק לאחר שנשרה מהליגה הבכירה ב-2012) השלימה עלייה שנייה ברציפות. פאלרמו ניצחה גם היא, אבל נותרה במקום השלישי ותהיה בפלייאוף יחד עם בנבנטו, פסקארה, ורונה, ספציה וצ'יטאדלה.

שחקני לצ'ה חוגגים עליית ליגה. GettyImages
חגיגות גדולות בוויה דל מארה. שחקני לצ'ה/GettyImages

אטאלנטה - גנואה 1:2

ארבעה ימים לפני גמר הגביע מול לאציו, ומסע הקסם של אטאלנטה נמשך עם צעד נוסף לעבר הופעה היסטורית בליגת האלופות והתקדמות, לפחות זמנית, למקום השלישי. למרות חסרונם של פאפו גומס, ג'אנלוקה מאנצ'יני ואנדראה מאזיילו המוצהבים, המארחת השיגה ניצחון שמיני ברצף 11 המשחקים ללא הפסד שלה, והותירה את גנואה מסובכת בתחתית עם שמונה משחקים ללא ניצחון (מאז ה-0:2 על יובנטוס). אחרי מחצית מאופסת עם שני שערים פסולים, ג'אן פיירו גאספריני הכניס את הגמבי הצעיר מוסא בארו, וזה כבש במהלך הראשון שלו, אחרי 40 שניות בלבד, את שער הבכורה שלו העונה בסרייה A. המגן הבלגי טימותי קסטאן כבש את השני מקרוב אחרי הכנה של הבלם בראט ג'ימשיטי, ואטאלנטה ההתקפית שיפרה עוד יותר את שיא המועדון שלה כשבמאזנה העונה כבר 73 שערים. גוראן פאנדב המחליף רק צימק בדקה ה-89.

מוסא בארו (מימין) עם דובאן ספאטה שחקני אטאלנטה. GettyImages
נכנס ומיד כבש. מודו בארו, מימין, חוגג עם דובאן ספאטה/GettyImages

פיורנטינה - מילאן 1:0

הרוסונרי הצליחו לעמוד בלחץ ולהשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, דבר שלא עשו מאז תחילת מרץ. הקאן צ'לחנוילו כבש באופן נדיר שער בנגיחה אחרי הגבהה של סוסו מימין בדקה ה-36 וסידר למילאן את שלוש הנקודות היקרות. מילאן עלתה, לפחות זמנית, למקום החמישי עם 62 נקודות והיא רחוקה בינתיים רק נקודה מאינטר הרביעית שתשחק מחר.

הקאן צ'לחנוילו שחקן מילאן. GettyImages
באופן נדיר, הוא כבש בנגיחה. הקאן צ'לחנוילו/GettyImages

קליארי - לאציו 2:1

ההפסד הביתי לאטאלנטה הרחיק את לאציו מהכרטיס לליגת האלופות והפוקוס עבר לגמר הגביע ביום רביעי, אבל שחקניו של סימונה אינזאגי השיגו את שלוש הנקודות בסרדיניה, שמרו על סיכוי קטן להגיע למקום הרביעי וצימקו את הפער ממילאן החמישית לנקודה אחת. קליארי הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח הישארות, אבל לא ניצחה את לאציו ב-10 משחקים מאז מאי 2013 והערב ספגה את ההפסד השמיני ברצף הזה. לואיס אלברטו הספרדי כבש את הרביעי שלו העונה בדקה ה-31 עם בעיטה שטוחה, ובישל לחואקין קוראה במתפרצת בדקה ה-53. לאונרדו פאבולטי רק צימק בנגיחה בתוספת הזמן לרשת של שוער המשנה סילביו פרוטו.

חואקין קוראה שחקן לאציו. GettyImages
משקיף לעבר הגמר. חואקין קוראה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully