וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיחות הבהרה עם זידאן: מרסלו וקיילור נבאס נוטים להישאר בריאל מדריד

המגן צפוי לוותר על ההצעה להתאחד עם רונאלדו ביובנטוס, בוטרגניו: "מקווה שיישאר שנים רבות". נבאס נחוש להילחם על מקומו

עריכה: מתן חדד

הראש של ריאל מדריד נמצא כבר עמוק בשנה הבאה. עם או בלי קשר לרכש שיגיע, נותרו לבלאנקוס עוד כמה סוגיות פנים מעניינות, כמו עתידם של מרסלו וקיילור נבאס. בחודשים האחרונים הוזכרו השניים כמועמדים כמעט ודאיים לעזוב, אולם כעת נראה שחל מפנה.

על פי "מארקה", מרסלו ערך שיחות עם זינדין זידאן בהן הגיעו השניים להסכמה שהמגן יישאר בריאל גם בעונה הבאה, למרות שיובנטוס מעוניינת בו ועל אף האפשרות הקוסמת לאחד כוחות עם החבר הטוב כריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווח, זידאן מתכנן "להוציא את מרסלו מאזור הנוחות שלו" מאחר שלא קיבל מספיק תחרות בעמדת המגן השמאלי בשנים האחרונות.

חבר ההנהלה אמיליו בוטרגניו אמר אמש: "אני מקווה שמרסלו יישאר איתנו עוד הרבה זמן. הוא אחד שמביא שמחה לחדר ההלבשה, בחור שמתנהל עם הרבה קלאסה. היכולות ההתקפיות שלו היו שוות לנו המון שערים לאורך השנים, ואני מקווה מאוד שהקהל שלנו יזכה לראות אותו בסנטיאגו ברנבאו עוד הרבה שנים".

גם עם קיילור נבאס נראה שריאל מתקרבת לפשרה. השוער הודיע לזידאן על כוונתו להתחרות עם טיבו קורטואה על המקום בהרכב גם בעונה הבאה, ועל פי "אס", הוא משוכנע שיוכל לחזור להיות השוער הראשון. "זידאן עדיין צריך להחליט, אבל בינתיים הוא לא מראה סימן שהוא לא מעוניין בו", נכתב בדיווח.

לריאל יש אינטרס מסוים למכור את נבאס, שכבר הוזכר כמועמד לפריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד, מאחר שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, מה שמשאיר לבלאנקוס חלון הזדמנויות צר כדי לעשות עליו רווח.

עוד בנושא

תשבור את שיא ההעברות? הסכום שריאל מדריד מוכנה לשלם על אמבפה
דייגו גודין אישר בדמעות: "אני עוזב את אתלטיקו מדריד"

שוער ריאל מדריד, קיילור נבאס. GettyImages
משוכנע שירכוש את אמונו של זידאן. נבאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully