וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשבור את שיא ההעברות? הסכום שריאל מדריד מוכנה לשלם על אמבפה

דיווח ב"פראנס פוטבול": הבלאנקוס יציעו לפ.ס.ז' בקיץ 280 מיליון יורו עבור אלוף העולם בן ה-20. בנזמה, בייל ואיסקו יעזבו?

עריכה: מתן חדד

אחרי כמה קייצים שבהם ריאל מדריד היתה שקטה ולא הוציאה סכומים גדולים על שחקני רכש, הבלאנקוס צפויים להתסער על שוק ההעברות בקיץ הקרוב, גם בניסיון למצוא מחליף לכריסטיאנו רונאלדו שהותיר חלל עצום במועדון כשנמכר ליובנטוס בקיץ הקודם. היום (שלישי) ב"פראנס פוטבול" מפרסמים שאלופת אירופה היוצאת תהיה מוכנה לשבור את שיא ההעברות ולשלם לפריס סן ז'רמן לא פחות מ-280 מיליון יורו תמורת רכישתו של אלוף העולם קיליאן אמבפה.

סכום השיא שישולם על אמבפה, כך על פי העיתון הצרפתי, יהיה רק המתאבן עבור ריאל מדריד, שבונה גם על אדן הזאר כוכבה של צ'לסי ופול פוגבה קשרה של מנצ'סטר יונייטד שכיכב לצידו של אמבפה במונדיאל האחרון. אמבפה מיועד להיות הגלאקטיקו הבא של ריאל מדריד, שמתכננת להחזיר חלק מההשקעה על הצרפתי עם מכירתם של שחקנים כמו גארת' בייל, איסקו, קארים בנזמה וחאמס רודריגס שמסיים את ההשאלה שלו בבאיירן מינכן.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שווה 280 מיליון יורו? אמבפה/רויטרס

למרות שהיה פצוע וגם מושעה בחלק גדול מהעונה בצרפת, אמבפה הוא מלך שערי הליגה הצרפתית עם 30 כיבושים ב-22 הופעות בלבד. רק לשם השוואה, הבא אחריו בדירוג הוא ניקולא פפה מליל עם 20 שערים ב-35 משחקים, כאשר שמונה מהשערים הגיעו בפנדלים לעומת פנדל אחד בלבד של אמבפה.

לגבי אדן הזאר, הבלגי שסחף את הנבחרת שלו עד לחצי גמר המונדיאל, מסיים את חוזהו בצ'לסי בקיץ ולא צפוי להמשיך. הבלוז דורשים עבורו 120 מיליון יורו לפחות, אבל עלולים לאבד אותם ללא תמורה אם לא יסכמו על מכירתו לפני תום חוזהו. גם פוגבה צפוי לעלות לא פחות מ-100 מיליון יורו לבלאנקוס והוא כבר סומן כיורשו של לוקה מודריץ', שחקן השנה בעולם (33) שמסיים כעת את עונתו השביעית בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully