וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו גודין אישר בדמעות: "אני עוזב את אתלטיקו מדריד"

הבלם האורוגוואי, אחד מסמלי המועדון, עוזב אחרי תשע שנים מוצלחות, בדרך לאינטר: "זה מקום שהיה עבורי יותר ממועדון. זו הייתה משפחה, דרך חיים"

עריכת וידאו: מתן חדד

דייגו גודין אישר היום (שלישי) שהוא עוזב את אתלטיקו מדריד בתום העונה, כשחוזהו במועדון יסתיים. הבלם האורוגוואי מסיים את חוזהו בקיץ, ועל פי ההערכות הוא בדרך לאינטר, שם יחתום על חוזה שמן ויהפוך ל"בכיר המרוויחים במועדון", כפי שדווח אמש באיטליה.

"אני מתרגש עכשיו יותר מאשר לפני כל משחק שאי פעם שיחקתי", אמר גודין בזמן שהודיע על העזיבה, כשהוא מנסה לעצור את הדמעות, "אלה הימים האחרונים שלי באתלטיקו, מקום שהיה עבורי הרבה יותר ממועדון. זו הייתה המשפחה שלי, זו הייתה דרך חיים עבורי".

אתמול דווח גם באיטליה וגם בספרד שגודין בן ה-33 יחתום על חוזה לשנתיים באינטר, עם אופציה לעונה נוספת, וירוויח כ-6 מיליון יורו לעונה. הבלם הנחוש והמוערך של אתלטיקו, שהיה אחד הסמלים הבולטים של המועדון בתקופה המוצלחת שלה תחת דייגו סימאונה, בילה תשע עונות במדים האדומים-לבנים ורשם 381 הופעות בהרכב.

גם חואנפראן ופיליפה לואיס מסיימים את החוזה שלהם הקיץ, בעוד שחקן הגנה נוסף של אתלטיקן - לוקאס הרננדס - כבר סגר את המעבר שלו לבאיירן מינכן.

דייגו גודין מודיע על עזיבת אתלטיקו מדריד. רויטרס
גודין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully